Tanken på NSR (jeg liker ikke systemet der må jeg si)

Prat om lett MC.
ChristR

Post by ChristR »

mil0 wrote:
ChristR wrote:
mil0 wrote:Kjøpe RS2 gutter.. den har ikke bensinkran, men et lys på "dæsjbordet" når det er ca 2-3L igjenn.. :P
Jepp.. Et lys som sjeldent virker...
Bensin lyset pleier å virke det.. For at det skal slutte å virke, må du vel rive av ledningene under bensintanken.
På en kompis sin rx og en annens rs2 lyser lampa hele tiden.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
doffern89

Post by doffern89 »

hehe... folkens , må fortelle noe morro nå :wink: :D

i går var jeg ute på en 12 mils tur å øveleskjørte... troruke jeg gikk tom for bensin ute i nannestad el :lol: ... hadde glømt at jeg skrudde på reserven... måtte tril to km... skal altid sørge for å ha godt med besin neste gang jeg crooser på langtur azz
:p
Nsr 2000 modell. Ønsker pent brukt cagiva mito!
Doffen

Post by Doffen »

mil0 wrote:Kjøpe RS2 gutter.. den har ikke bensinkran, men et lys på "dæsjbordet" når det er ca 2-3L igjenn.. :P
Eller mito ;)
G of the week
mathias

Post by mathias »

kid wrote:Fyll full tank før du drar på langtur så ordner det seg nok :P Men for all del, ikke kjør på reserve.. mye bedre å kjøre på vanlig ON :twisted:
har jo ingenting å si på effekten om han kjører på reserve eller på on da. alt som er i hovedt. går nedi reservetanken hvis du kjører på den. er det ikke sånn det er da? synes du det er lettere for deg å kjøre på resverve så kan du vel gjøre det...?
Yamaha Sting 50cc 1985
Honda VT Shadow 125cc 1999
Gixxerman

Post by Gixxerman »

doffern89 wrote:jaja skal aldri kjøre den helt tom, var ikke det jeg mente.. men jeg syns det tok så utrolig kort tid før jeg måtte skru på res fra jeg fylte 12 l... også kan jeg omtrent kjøre mer på reserven en på valig tank az... syns bare det er litt døft...
Slikt er lett og glemme, tro meg. På min sykkel er det en eller annen feil så uansett om den ikke står på reserve så gjør den det allikevel. Tro meg, jeg har kjørt tom noen ganger ja, og da føler man seg ganske teit.
TDK

Post by TDK »

mathias wrote:
kid wrote:Fyll full tank før du drar på langtur så ordner det seg nok :P Men for all del, ikke kjør på reserve.. mye bedre å kjøre på vanlig ON :twisted:
har jo ingenting å si på effekten om han kjører på reserve eller på on da. alt som er i hovedt. går nedi reservetanken hvis du kjører på den. er det ikke sånn det er da? synes du det er lettere for deg å kjøre på resverve så kan du vel gjøre det...?
Tror ikke han tenkte på effekt. Er jo selvfølgelig lurest og kjøre på hovedtanken, da du faktisk har hele reservetanken igjen når sykkelen stopper av bensinmangel. Hvis du har på reservetanken stopper sykkelen og du sitter med skjegget i postkassen....
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Er det ikke bensinmåler da.... er jo bare å kikke på den i så fall..
ChristR

Post by ChristR »

Æ'ndalitten wrote:Er det ikke bensinmåler da.... er jo bare å kikke på den i så fall..
Nope.. Få 125 som har det.
2002 Aprilia RS 125 SBK

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

HÆ?!?!?!?
CBR har....den billigste av "racing" syklene har det alle de andre mangler...jøss... :D :? :shock:
ChristR

Post by ChristR »

Æ'ndalitten wrote:HÆ?!?!?!?
CBR har....den billigste av "racing" syklene har det alle de andre mangler...jøss... :D :? :shock:
4taktere pleier å ha det.. Den derre hyosung etellerannet har det også
2002 Aprilia RS 125 SBK

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
kid

Post by kid »

ChristR wrote:
Går'n bedre på on? :P
Hvis du tilfeldigvis har noe dritt i tanken, så slipper du iallefall å få dritt i gasseren, når det er en tank, mens ON inntaket sitter høyere enn RES, som da sitter i bånn.. og suger til seg alt av bensin og smågrus f.eks. Det er jo bare en "sikkerhets garanti" å kjøre på ON i forhold til reserve. Unødvendig å ta sjansen iallefall..
Honda NSR '03
Diverse arbeid utført (a)
Dangerous

Post by Dangerous »

CBR 125 er jo et eneste stort frieri til EU direktivene...
Noen som har sett bakhjulet?Trøsykler har større.
En sykkel jeg ALDRI skal ha...
If it's illegal to rock, then throw me to jail!
Winalot

Post by Winalot »

men gosj for en lyd den har :) Skulle innom en mc-butikk i går hvor en flunkende ny CBR 125 skulle startes, følte meg nesten flau når jeg skulle starte min rett ved siden av :oops: men sprek var den iallefall ikke... :roll:
Image
Wright
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss

Post by Wright »

kjørte innover motorveien til stavanger, og så vips, slutt på bensinen der også, for de som kjenner plassen så er d mellom brua og tunellen, heldigvis en god plass å sette sykkelen, sto der da som en annen idiot, ikke den beste plassen å begynne å gå etter bensin, evnt ta med seg sykkelen. stått der vel i 2 min, prøvd å ringe noen som muligens kunne være i stavangerområdet, men neida, men så kommer d en flott ducai 996 som sikkert trodde mitoen var noe større enn de stakkars 125cc kjørende motsatt vei, han kjørte av og snudde og kom opp til meg,så kjørte han til statoil, fikk lånt ei bensinkanne og 2-3 liter bensin og kom ned igjen til meg med :D :D :D
Kawasaki Zx750r Ninja.
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

ChristR wrote:
Æ'ndalitten wrote:HÆ?!?!?!?
4taktere pleier å ha det.. Den derre hyosung etellerannet har det også
På en totakter kan du vel nesten se nåla synke nedover mens du kjører...
Post Reply