sende sykkel? betale?
Ja skal du transportere via lastebil eller lignende så må den på "palle" som de kaller det!
Men hurtigruta som jeg brukte slipper du det. De jekkestropper den fast i dørken på bildekk og er veldig forsiktig med den. + at du har garanti med de også! skjer noe som helst under transport så er hurtigruta ansvarlig!
Men hurtigruta som jeg brukte slipper du det. De jekkestropper den fast i dørken på bildekk og er veldig forsiktig med den. + at du har garanti med de også! skjer noe som helst under transport så er hurtigruta ansvarlig!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
-
- MC: `00 929 Fireblade
Vet ikke med din sykkel, men min 2000 Fireblade har ihvertfall startsperre. Det medfører at du er like langt ved å bytte låsen, for koden i nøkkelen må matche med informasjonen som ligger i "hjernen" om du skjønner hvor jeg vil. Muligens litt omfattende, og kanskje kommer det noen ubehagelige spørsmål når man er på Honda-verkstedet for å få gjort dette.
grattisjata wrote:dette gikk helt greit. sente den med norcargo med hevd. d.v.s att jeg måtte vise kvitering for betalt mc før jeg fikk den utlevert. kjenner en del folk på kaia så jeg fikk mulighet til å gå over sykkelen først..

Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
var som forventet ja. har stått i 10 år så det var en del chromrust. men virker teknisk god. kun gått 10k. 35000 under listepris. hvis jeg bytter all chrommen som er dårlig blir det ca.5000.- fra usa. (orginaldeler) men det får bli neste vinter. blir nok en liten ombygging da.
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod