På en kompis sin rx og en annens rs2 lyser lampa hele tiden.mil0 wrote:Bensin lyset pleier å virke det.. For at det skal slutte å virke, må du vel rive av ledningene under bensintanken.ChristR wrote:Jepp.. Et lys som sjeldent virker...mil0 wrote:Kjøpe RS2 gutter.. den har ikke bensinkran, men et lys på "dæsjbordet" når det er ca 2-3L igjenn..
Tanken på NSR (jeg liker ikke systemet der må jeg si)
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
hehe... folkens , må fortelle noe morro nå
i går var jeg ute på en 12 mils tur å øveleskjørte... troruke jeg gikk tom for bensin ute i nannestad el
... hadde glømt at jeg skrudde på reserven... måtte tril to km... skal altid sørge for å ha godt med besin neste gang jeg crooser på langtur azz
:p


i går var jeg ute på en 12 mils tur å øveleskjørte... troruke jeg gikk tom for bensin ute i nannestad el

:p
Nsr 2000 modell. Ønsker pent brukt cagiva mito!
har jo ingenting å si på effekten om han kjører på reserve eller på on da. alt som er i hovedt. går nedi reservetanken hvis du kjører på den. er det ikke sånn det er da? synes du det er lettere for deg å kjøre på resverve så kan du vel gjøre det...?kid wrote:Fyll full tank før du drar på langtur så ordner det seg nokMen for all del, ikke kjør på reserve.. mye bedre å kjøre på vanlig ON
Yamaha Sting 50cc 1985
Honda VT Shadow 125cc 1999
Honda VT Shadow 125cc 1999
Slikt er lett og glemme, tro meg. På min sykkel er det en eller annen feil så uansett om den ikke står på reserve så gjør den det allikevel. Tro meg, jeg har kjørt tom noen ganger ja, og da føler man seg ganske teit.doffern89 wrote:jaja skal aldri kjøre den helt tom, var ikke det jeg mente.. men jeg syns det tok så utrolig kort tid før jeg måtte skru på res fra jeg fylte 12 l... også kan jeg omtrent kjøre mer på reserven en på valig tank az... syns bare det er litt døft...
Tror ikke han tenkte på effekt. Er jo selvfølgelig lurest og kjøre på hovedtanken, da du faktisk har hele reservetanken igjen når sykkelen stopper av bensinmangel. Hvis du har på reservetanken stopper sykkelen og du sitter med skjegget i postkassen....mathias wrote:har jo ingenting å si på effekten om han kjører på reserve eller på on da. alt som er i hovedt. går nedi reservetanken hvis du kjører på den. er det ikke sånn det er da? synes du det er lettere for deg å kjøre på resverve så kan du vel gjøre det...?kid wrote:Fyll full tank før du drar på langtur så ordner det seg nokMen for all del, ikke kjør på reserve.. mye bedre å kjøre på vanlig ON
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Hvis du tilfeldigvis har noe dritt i tanken, så slipper du iallefall å få dritt i gasseren, når det er en tank, mens ON inntaket sitter høyere enn RES, som da sitter i bånn.. og suger til seg alt av bensin og smågrus f.eks. Det er jo bare en "sikkerhets garanti" å kjøre på ON i forhold til reserve. Unødvendig å ta sjansen iallefall..ChristR wrote:Går'n bedre på on?kid wrote:Fyll full tank før du drar på langtur så ordner det seg nokMen for all del, ikke kjør på reserve.. mye bedre å kjøre på vanlig ON
Honda NSR '03
Diverse arbeid utført (a)
Diverse arbeid utført (a)
-
- Posts: 360
- Joined: 07 May 2005 20:39
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
- Location: Egersund , Rogaland
kjørte innover motorveien til stavanger, og så vips, slutt på bensinen der også, for de som kjenner plassen så er d mellom brua og tunellen, heldigvis en god plass å sette sykkelen, sto der da som en annen idiot, ikke den beste plassen å begynne å gå etter bensin, evnt ta med seg sykkelen. stått der vel i 2 min, prøvd å ringe noen som muligens kunne være i stavangerområdet, men neida, men så kommer d en flott ducai 996 som sikkert trodde mitoen var noe større enn de stakkars 125cc kjørende motsatt vei, han kjørte av og snudde og kom opp til meg,så kjørte han til statoil, fikk lånt ei bensinkanne og 2-3 liter bensin og kom ned igjen til meg med




Kawasaki Zx750r Ninja.
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal