Toppfart og aks henger ofte sammen. Så høy toppfart gir også bra aks. Da blir det morro å kjøre.
Mer behagelig å kruse i 100, enn å ligge på turtall nær rødsona for å få den hastigheten. Så da må den kunne gå mange km/t over fartsgrensa.
Trim til Honda CBR 125R?
hvor mange tror du som er 16 år og takler en RS/NSR 25- 32hk?
90% tror di takler den
5% vet di ikke takler den
5% takler det!
Når du kjører opp til 125 så kjører du opp til 15 hk å ikke mer,,, det vill jo bli nesten det samme å ta mellomklasse (34hk) å så kjøpe en gsx-r 750 ned blombert og gjøre om til fulleffekt!
90% tror di takler den
5% vet di ikke takler den
5% takler det!
Når du kjører opp til 125 så kjører du opp til 15 hk å ikke mer,,, det vill jo bli nesten det samme å ta mellomklasse (34hk) å så kjøpe en gsx-r 750 ned blombert og gjøre om til fulleffekt!
Nå: Cbr 125R 05


det er jo litt forskjell fra 15hk til 34 hk, som fra 34 hk til langt over 100 hk daDawes wrote:hvor mange tror du som er 16 år og takler en RS/NSR 25- 32hk?
90% tror di takler den
5% vet di ikke takler den
5% takler det!
Når du kjører opp til 125 så kjører du opp til 15 hk å ikke mer,,, det vill jo bli nesten det samme å ta mellomklasse (34hk) å så kjøpe en gsx-r 750 ned blombert og gjøre om til fulleffekt!
Å takle en kraftig motor er forbanna enkelt, man vrir simpelthen ikke så mye på gassen som man gjør med en mindre kraftig motor.Dawes wrote:hvor mange tror du som er 16 år og takler en RS/NSR 25- 32hk?
90% tror di takler den
5% vet di ikke takler den
5% takler det!
Når du kjører opp til 125 så kjører du opp til 15 hk å ikke mer,,, det vill jo bli nesten det samme å ta mellomklasse (34hk) å så kjøpe en gsx-r 750 ned blombert og gjøre om til fulleffekt!
Å kunne kjøre fort med sykkel krever nok langt mer etterhvert som effekten øken.
Eneste er innstillingen til sjåføren, hvis man bedriver førstnevnte går jo det greit, prøver man seg på sistnevnte kan jeg forstå innlegget ditt.
Handler kun om selvkontrol, ikke kontroll over sykkelen.
Og hvis du måtte lure på årsaken til å trimme lett-MC så er det fordi at det er langt mer behagelig å kjøre motorsykkel med effekt nok til å kunne komme seg ut i en 70-sone med vikeplikt uten problemer, for å ikke nevne bunndrag og turtall på motorvei.
- Skyt her -