Tourist Trophy
- Asfaltkongen
Hmm... husker ikke helt, men jeg spiller Nurburgring i Tourist Trophy mode og ikke arcade. Tror derimot at Ducati'en i RM utgave er å finne blant 1000cc syklene i Arcade mode. Sjekk igjen$_p wrote:Har dette spillet på jobben og prøvd litt, har hatt 7,29, men finner ikke ducati rm versjonen, er dette noe man må vinne?

7,29 og 7,28 er jo bra. Prøv mer a folkens, så får vi presset tidene lenger ned etterhvert...
- Asfaltkongen
Er det RC30 rekorden til Helmut Dähne du tenker på? 7.49.72...ATWindsor wrote:Er det noen som vet hva som er den "uoffisielle" rekorden på sykkel i virkligheten? Eneste jeg finner er en rekord fra tidlig 90-tall med en (etter dagens standard), slapp sykkel, må jo være noen som har slått den..
AtW
Last ned runden med Dähne her: http://www.afm.at/mpegs/nurburgring.mpg
Last edited by Asfaltkongen on 10 Mar 2007 19:20, edited 1 time in total.
Jeg spør igjen...mathiazz wrote:Er det helt umulig å få dette spillet på pc?`![]()
Satt å så noen filmsnutter av det på youtube i går, så sinnsykt artig ut.
Problemet er vel det at jeg solgte PS2 til lisjebruttern....

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Da må du vel til med en sånn emulator ellerno, tror ikke det er laget til PC desverre......mathiazz wrote:Jeg spør igjen...mathiazz wrote:Er det helt umulig å få dette spillet på pc?`![]()
Mvh
Det finnes PS2-emulator til PC, men de fungerer ikke så fantastisk bra, anse deg som heldig om du får TT til å funke på det.Alas wrote:Da må du vel til med en sånn emulator ellerno, tror ikke det er laget til PC desverre......mathiazz wrote:Jeg spør igjen...mathiazz wrote:Er det helt umulig å få dette spillet på pc?`![]()
Mvh
AtW
Korrekt, men jeg nekter å tro ingen har kjørt fortere siden...Asfaltkongen wrote:Er det RC30 rekorden til Helmut Dähne du tenker på? 7.49.72...ATWindsor wrote:Er det noen som vet hva som er den "uoffisielle" rekorden på sykkel i virkligheten? Eneste jeg finner er en rekord fra tidlig 90-tall med en (etter dagens standard), slapp sykkel, må jo være noen som har slått den..
AtW
Last ned runden med Dähne her: http://www.afm.at/mpegs/nurburgring.mpg
AtW
Han var sikkert god, men sykkelen var både tung og svak i forhold til dagens r-sykler, og dekkene har også blitt vesentlig bedre. Mannen må jo ha vært umennsklig god om ingen har slått han siden. Desverre har jeg ikek funnet noe, da det ikke blir tatt ofisielle tider på MC der lenger(?)Gixxerman wrote:Værsågod og finn bevis ATW. Tar meg en øl imens jeg
AtW
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
http://tothegame.com/game.asp?id=4710mathiazz wrote:Jeg spør igjen...mathiazz wrote:Er det helt umulig å få dette spillet på pc?`![]()
Ifølge ToTheGame som er temmelig oppdaterte finnes det kun til PS2.
Virker kult dette. Har PS2, men er redd det blir litt kjipt når jeg er vandt til X360.
- Asfaltkongen
Å gud hjelp meg!
Faen meg det beste spillet ever dette. Svettet som en gris og tommelen var helt øm etter 3 runder på Nürbering! Kjørte omkapp med en kompis, han kan banen og har kjørt den utalige ganger på GT4. Jeg kjørte en Yamaha TZ250 og han en Honda NSR 250. Det var spenning fra start til mål. Å prøv å jett hvem som vant? JEG
haha!
Drit gøyt, synntes det var kjekkest å kjøre 2-takter jeg. Dra den på bakhjulet under turtallskicket

Faen meg det beste spillet ever dette. Svettet som en gris og tommelen var helt øm etter 3 runder på Nürbering! Kjørte omkapp med en kompis, han kan banen og har kjørt den utalige ganger på GT4. Jeg kjørte en Yamaha TZ250 og han en Honda NSR 250. Det var spenning fra start til mål. Å prøv å jett hvem som vant? JEG

Drit gøyt, synntes det var kjekkest å kjøre 2-takter jeg. Dra den på bakhjulet under turtallskicket

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]