eller vente til den jævla oppblåste racingidioten kjører av veien fordi han skal showe seg..ca(2) wrote:hehe! ja må nok det!TDK wrote:Da må du nok vente til racingen går tom for bensin...Planitza wrote: Bare et spørsmål om tid..

Planitza wrote:eller vente til den jævla oppblåste racingidioten kjører av veien fordi han skal showe seg..ca(2) wrote:hehe! ja må nok det!TDK wrote: Da må du nok vente til racingen går tom for bensin...
En 50cc RS har jo ikke så mye futt da... Hvis den ikke er _blod_ trimmaAxxeman wrote:Planitza wrote:eller vente til den jævla oppblåste racingidioten kjører av veien fordi han skal showe seg..ca(2) wrote: hehe! ja må nok det!
Men tenk en dag du er ute å kjører på den splitter nye 125 supermotarden også ser du en 50 cc Aprillia Rs putrende litt lenger fremme! *Wroooomm*
når jeg hadde kjørtetime(på en Yamaha Trailway) i dag såg jeg en rs 50 streve seg opp en bakke,jeg kunne ikke dy megAxxeman wrote:Planitza wrote:eller vente til den jævla oppblåste racingidioten kjører av veien fordi han skal showe seg..ca(2) wrote: hehe! ja må nok det!
Men tenk en dag du er ute å kjører på den splitter nye 125 supermotarden også ser du en 50 cc Aprillia Rs putrende litt lenger fremme! *Wroooomm*
bortsett fra snobbisen som kommer crusende på Augustaen kjøpt av foreldrene.....Kriz wrote:Er du ikke alene omAprilia_RS_2001 wrote:Hehe, ja det var lixom detChristR wrote:Kult å eie en 50ccm med en 125....gleder meg til jeg skal eie kompisen min sin tsx
ånei
og den dagen du får tung lappen vil du eie alle :p
Uheldigvis er det alltid en som har bedre sykkel enn deg...Håvi wrote:bortsett fra snobbisen som kommer crusende på Augustaen kjøpt av foreldrene.....Kriz wrote:Er du ikke alene omAprilia_RS_2001 wrote: Hehe, ja det var lixom detgleder meg til jeg skal eie kompisen min sin tsx
ånei
og den dagen du får tung lappen vil du eie alle :p
Men det omvendte er tydeligvis kult, helt til det viser seg at 125'en liger 3 gir høyere en mopeden, å plutselig girer nedChristR wrote:Kult å eie en 50ccm med en 125....