Noen som har startet sesongen enda?
Noen som har startet sesongen enda?
Tja, overskriften sier vel sitt...Noen som har vært ute på tur i år, eller kanskje opptil flere turer?
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
-71 1302
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Skal montere alarm på ny-sykkelen min selv. Noen anbefalinger å komme med. Kjenner ikke til så mange andre merker enn Defa, men så har jeg egentlig aldri kikket etter det heller daasker-anders wrote:Ble hentet hjemme av en kamerats cbr for en kjøretur... fikk kjøre litt nsr og!
Har ikke fått ut sykkelen min enda da den skal få montert alarm først

Yamaha R6 Blå/hvit
-71 1302
-71 1302
Vært ute å lufta SVn allerede ja. Herlig. Har ikke vært plaga med så mye regnvær her øst i det siste, men har neimen ikke sett sola før i dag heller.Alas wrote:Jepp, har blitt noen turer siden jeg hentet sykkelen torsdag forrige uke. Men det blir ikke så lange turer, litt kaldt og synes det er litt for utrygt for regn...
Mvh

Yamaha R6 Blå/hvit
-71 1302
-71 1302
Jeg kjørte hele forrige uke. Så jeg har nok rullet noen mil til nå. Men denne uka har det bare vært regn! ser ikke ut som det kommer til å bli noe bedre med det første heller.
Satser på å få meg en langtur når det letter igjen. Selv om det er litt utrygt over visse fjelloverganger her på disse kanter.
Mvh
-Shaft-
Satser på å få meg en langtur når det letter igjen. Selv om det er litt utrygt over visse fjelloverganger her på disse kanter.
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Jeg hadde en DEFA alarm paa min 01 cbr 600. Jeg vet ikke om det var "plug 'n play" ettersom det var Jeco som tok seg av monteringen, men den fungerte helt fint sammen med startsperresystemet (HISS) uten noe tull. Jeg tviler forovrig ikke paa at sykkelprodusentens alarm system kan vaere enda enklere aa sette opp. Spesielt om man har planer om aa gjore arbeidet selv.hsimpson wrote:Strålende. Bedre med plug `n play enn kutting og kobling
Der satte du meg på en tankeDitto wrote:Jeg hadde en DEFA alarm paa min 01 cbr 600. Jeg vet ikke om det var "plug 'n play" ettersom det var Jeco som tok seg av monteringen, men den fungerte helt fint sammen med startsperresystemet (HISS) uten noe tull. Jeg tviler forovrig ikke paa at sykkelprodusentens alarm system kan vaere enda enklere aa sette opp. Spesielt om man har planer om aa gjore arbeidet selv.hsimpson wrote:Strålende. Bedre med plug `n play enn kutting og kobling

Yamaha R6 Blå/hvit
-71 1302
-71 1302
Der har vi mannen som har skjønt hvor han borSW20 wrote:Kjørt siden september jeg

Det er jo en del regn i Stavanger da, men til gjengjeld går det an å kjøre så godt som hele året

Hadde en periode i februar jeg ikke kjørte så mye men nå er jo sesongen absolutt på rett vei.
Nyter at tempraturen er på vei opp. Snart på tide å ta foret ut av kjøredressen

- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Første km'ene i dag. Yippi! 

http://www.zrxocboard.com/board/index.php
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Vel, vhis eg har forstått det rett så har vi det allerede og det lager vel i bunn og grunn bare mer sur nedbør..Weezer wrote:Vær og føre har igrunn ikke fristet til noe kjøring.
Åsså vi som ble lovet global oppvarming og greier...

Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod