Forbikjøring

Prat om lett MC.

Blir du irritert av bilister som gasser på når du skal kjøre forbi??

Ja, det finnes en del bilistj*****
13
72%
Nei, jeg synes ikke man skal bedrive forbikjøring uten å ha motor for det.
3
17%
Bryr meg ikke
2
11%

Total votes: 18

mito2001

Forbikjøring

Post by mito2001 »

Blir så j**** irritert på bilister som ikke respekterer 125cc syklene, jeg kjører som sagt org. enda :evil: men likevel når jeg skal kjøre forbi en snegle som dorger i 70km/t i en 80sone!!! så forventer jeg at han ikke gir på når jeg har kommet opp på siden og nesten er forbi.... blir så j**** irritert azz......
racing de mito og trives med d:P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Da har du noe å glede deg til når du blir gammel nok til tung lappen :P
ChristR

Post by ChristR »

Jeg gir selv på når noen prøver å komme forbi, så jeg skjønner dem...
Hater å bli forbikjørt.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Winalot

Post by Winalot »

Jeg forstår det ikke :? Når du kjører i 40 i 40 sonen, hva er da grunnen til at folk skal kjøre forbi? Jeg blir stadig vekk forbikjørt midt i tettbygde strøk (henholdsvis 40 soner) og dette oftest ikke på forkjørsveier....

Noen skulle aldri ha fått lappen :roll:
Image
Wright
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss

Post by Wright »

HATER sånne jævler, pga d jeg sitter uten lappen nå, han gasste på. :evil: . så ble jeg dømt for uforsvarlig kjøring.
krasja litt senere da, men dette ble trukket inn i saken pga en som lå foran han som igjen gassa på (ble til 2 biler i et smekk mens jeg egentlig bare skulle ta 1) kom litt senere til ulykkes punktet og forklarte til politiet at jeg hadde kjørt svin, mens han andre som gaste på sa ikke et ord og politiet gadd aldri å prøve å ta kontakt med han en gang (hadde vel ingen "spor" heller) så i retten så nekta han frammerste av de 2 bilene at han bak han igjen gaste på, uten bevis,ord mot ord, så derfor trodde retten mer på han siden jeg liksom hadde "vist" senere også at jeg kjørte uaktsomt siden jeg kjørte av veien, og han hadde liksom ingen grunn til å lyve i retten han,jævla idioten, (var vel pga "jeg" utsatte han for fare at han var forbanna og ville ha meg dømt)..... med bil dette da.
Kawasaki Zx750r Ninja.
Kriz

Post by Kriz »

Fy faen for et rasshøl.... ta med noen kompiser og noen golf køller og deng han hardt
Aprilia_RS_2001

Post by Aprilia_RS_2001 »

Kriz wrote:Fy faen for et rasshøl.... ta med noen kompiser og noen golf køller og deng han hardt
Ja, gjør det.... Da blir det nok ikke bare retten etterpå nei :lol:

"nei jeg ehhhhh, ble så irritert sist jeg var i retten så jeg ehhhh skulle bare spille golf så traff jeg tilfeldigvis på han der duden, så jeg bare ehhh slo han ned med golfkølla liksom"

Vold er ikke en løsning :!: 8)
TDK

Post by TDK »

Aprilia_RS_2001 wrote:
Kriz wrote:Fy faen for et rasshøl.... ta med noen kompiser og noen golf køller og deng han hardt

"nei jeg ehhhhh, ble så irritert sist jeg var i retten så jeg ehhhh skulle bare spille golf så traff jeg tilfeldigvis på han der duden, så jeg bare ehhh slo han ned med golfkølla liksom"

I visse akutte tilfeller, jo :D
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Aprilia_RS_2001

Post by Aprilia_RS_2001 »

TDK wrote:
Aprilia_RS_2001 wrote:

Men man kan fint klare seg uten golfkølle da :wink:
TDK

Post by TDK »

Aprilia_RS_2001 wrote:
TDK wrote:
Aprilia_RS_2001 wrote: Ja, gjør det.... Da blir det nok ikke bare retten etterpå nei :lol:

Men man kan fint klare seg uten golfkølle da :wink:
Nåja, ta en putter du, men husk å være snill da... :twisted:

:lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Wright

Post by Wright »

i tillegg så fikk jeg 30 dagers betinga fengsel med 2 år prøvetid, så noe sprell så er d inn bak lås og slå.... :? blir farlig d når d blir plastikkrakett på meg neste sesong :lol:
Kawasaki Zx750r Ninja.
Kriz

Post by Kriz »

Hah dritt og få betinga pga at du dreit deg ut en gang i trafikken ... men på den andre siden hadde det sikkert vært morsomt og komme inn i fengel i ca måneds tid.. trent som faen helt til du slapp ut :D
Wright

Post by Wright »

Kriz wrote:Hah dritt og få betinga pga at du dreit deg ut en gang i trafikken ... men på den andre siden hadde det sikkert vært morsomt og komme inn i fengel i ca måneds tid.. trent som faen helt til du slapp ut :D
direkte morsomt hadde d kanskje ikke vært....
men jeg er forberedt på at d en gang skjer, står politiet den rette plassen en gang så ryker jeg, sier ikke jeg kjører svin overalt,mn av og til på fine landeveier så holder man ikke 80 :) ikke noe gale med fengsel, sleppe av i 30 dager f.eks + de 30 dagene ekstra på meg da :? (da blir d litt verre, 2 mnd :( ) se tv,trene osv.... nesten som en leirskole :p
Kawasaki Zx750r Ninja.
ChristR

Post by ChristR »

Kriz wrote:men på den andre siden hadde det sikkert vært morsomt og komme inn i fengel i ca måneds tid.. trent som faen helt til du slapp ut :D
Kjempemorro at det står på rullebladet ditt at du har vært i fengsel..... :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Wright

Post by Wright »

ChristR wrote:
Kriz wrote:men på den andre siden hadde det sikkert vært morsomt og komme inn i fengel i ca måneds tid.. trent som faen helt til du slapp ut :D
Kjempemorro at det står på rullebladet ditt at du har vært i fengsel..... :P
eneste som kan være problemmet er at du må snike deg inn via mexico til usa ;) "Normann tatt på grensen mexico-usa" førstesiden på vg :D haha
Kawasaki Zx750r Ninja.
Locked