Gixxerman wrote:Tror sannelig jeg skal ta turen innom de Starkey folka. Er jo ikke lange veien. Greit å få vite litt priser og slikt og få litt ekspertise
Det hadde vaert flott med en liten "rapport" om du tar deg turen. Proppene de har aa tilby ser i hverfall svaert brukbare ut med tanke paa det jeg kan lese paa sidene deres.
Blir nok ikke før jeg får sykkelen på veien. Tar kollektiv transport nå om dagen og dagene har vært lange i det siste og da er det eneste jeg har for øyet, kjappeste vei hjem etter jobb Får minne meg på det om jeg glemmer det
Det blir lange dager her ogsaa. Med MC vaer hele aaret hadde det vaert perfekt og kjopt en, men faren (eller en uungaaelig konsekvens) er jo at det ikke hadde blitt satt av paa langt naer nok tid til studiene. Jeg er ferdig i juni, saa sykkelen faar komme da i steden.
rerell wrote:50 kr för 2 par, det låter helt extremt dyrt. Jag kör med Bilsom 303, 100 par för under 200 kr. Kan också användas många gånger, men för under 2kr/paret så får man inte direkt dåligt samvete om man byter efter varje tur. Reducerar ljudnivån med 29dB påstås det, men who knows. Jag tycker de funkar bra ivf.
Har de proppene en litt grov struktur som de gule proppene fra EAR,eller er de helt glatte?
Jeg fikk meg endelig en ryggskinne som PASSET, en der jeg faktisk kan bøye hodet bakover uten å skalle i skinna, og sitte uten å få enden i rumpesprekken... :oops:
Herlig!!
RH racing wrote:ja..uansett ulykke er dette greit å ha..koster ikke stort for en liten sikkerhet..
Har du noe spesielt merke å anbefale?
Jeg bruker hvertfall MP-ASU jakke med "innebygd" ryggskinne. Lett-mc går jo som regel i 100 og oppover, så ryggskinne er vel like viktig på lett som på tung.