Hehehe.....kjenner ett par karer ut på kammerset! For å si det slik, jævlig dum dag å rane på.
Det var 12 stykk som var på terror øvelse i byen når dette skjedde. På en vanlig dag kunne de kanskje sluppet unna pga dårlig bemanning, men du snakker om å velge feil dag hehe
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Fikk nyeste bike i posten i går. Er Godt å høre at de endelig tar til vett å setter ned prisene litt.
Spørs om jeg ikke må ha meg ei ringerunde igjen. Få redusert forsikringa mi litt
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ja, og for de som ikke har fått det med seg ennå, så kan du nå bytte forsikring på dagen. Det er slutt på å måtte vente til hovedforfall. Det burde presse prisene nedover.
Blir så forbanna
Er ikkje noe spesielt dyre venn men eg liker ikkje at levende dyr blir behandlet på denne måten.
Gjør meg kvalm og de karene/jentene som har gjort dette fortjener stokka pryl og innburing
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Jeg kom midt oppi denne bilulykka på tur til jobb. Fått sleng og ut av veien i 80 km/t. Bra det gikk bra med de involverte, det så styggere ut enn det var.
Jeg forstår virkelig ikke hva som får folk til å gjøre slikt mot dyr. Dyr er levende vesener, akkurat som oss mennesker!! Dette gjør meg forbanna
En ting er dyremishandlingen... tenk på hva det gjør med et barnesinn å finne kjæledyret torturert til døde... skulle vært skuddpremie på de som driver med sånt...
Dominator wrote:En ting er dyremishandlingen... tenk på hva det gjør med et barnesinn å finne kjæledyret torturert til døde... skulle vært skuddpremie på de som driver med sånt...
Faen så feiler folk da? Skal slikt liksom være morsomt?