"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
målt i laser 2 ganger allerede, og 2 ganger i fjor, kontroller er det overalt men jeg har aldri blitt stoppet siden jeg vet hva slags sivilbiler politiet oppererer med her i sør trønderlag alltid sett dem i forveien og sakka ned farten provoserende lavt i forveien
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
De står til stadighet og leker med laseren her. Men da jeg ble tatt, var det en sivil
Jeg vet hvor de pleier å stå og luske, så de stedene behersker jeg meg. Og har kjørt forbi kontroller maaaaaange ganger!
Men å spotte en sivilbil i tett trafikk i speilet på en Harley, det er ganske dødfødt. Speilet er mest til pynt, og ihvertfall ikke til å skjelne detaljer i
Får vel begynne å kjøre litt roligere rundt skole området nå når våren kommer. :oops: Snuten pleier som regel sjekke mopedene ved skolen vår sånn rundt mars, april, mai tidenene. Er 30 sone.
Fy fasan, det var høye bøter for små bagateller
Jeg måtte fly fra onkel senest istad nede i sentrum..
Så ikke politibilen i motgående felt, og løfta hjulet og kjørte forbi..
fiiine stikkveier
Men jeg er ikke sikker på om de fulgte etter meg.. Jeg forsvant rimelig kjapt hvertfall
Huff, holdt på å bite meg sjølv i leggen i går. Var på veg til skulen, er 50 -> 60 sone der, men som vanlig så hadde eg litt dårlig tid. Så eg låg i 80 - 90. Køyrte forbi eit par biler, tok tilslutt to rett etter kvar andre, og jippi, den fremste var den nye fine rav 4'n til biltilsynet. Høyrte fløyta i det eg køyrde forbi, kikka i speglet og såg 1stk uniformert blåmann og 1stk dame menneske fra BT. Dei følgte heldigvis ikkje etter meg da. Litt glad er eg for at skiltet mitt er nedstøva og ikkje leselig før du står heilt oppi det.