Hei, onkelen min tipset meg om kjørejakke fra Lidl.
Noen som har noen erfaringer med den fra før?
http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c. ... ykkeljakke
Han har spidi dress og alt det der men han har også en slik jakke som han bruker av og til. Veldig god jakke sa han, og det tror jeg på... Lurte på å stikke å kjøpe meg den i morgen.
Tror dere det er god kvalitet? Skal vist være med innerfor du kan ta ut og regntett stoff...
Kjørejakke fra lidl
Kjørejakke fra lidl

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
No kan det hende denne jakken er "god" nok, men det viktigste er å sjekke om den er CE merket.
Jeg så ett par mc-sko i fjor å de var langt ifra bra nok. Ja de kostet bare 300 kroner, men når ting blir så billig bør det være naturlig å være litt skeptisk!
Jeg så ett par mc-sko i fjor å de var langt ifra bra nok. Ja de kostet bare 300 kroner, men når ting blir så billig bør det være naturlig å være litt skeptisk!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Ja det gjelder alle lidl butikkene, jeg skal sta å se på jakke på Torsdag i langfri. Skolen ligger bare 3min unna lidl så får kjøre meg en tur bortdemons wrote:Kommer dette på alle LIDL-butikkene? Hadde jo vært kjekt å stikke innom og se, men er jo bare en her i byen såvidt jeg vet.. Neste er jo et stykke unna..

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Mc-veke på lidl igjen 
En bekjent har lidl-jakka og seier den er av god sort. Han påstår (PÅSTÅR) også at ein annan hadde kjøpt samme jakka i ein kjent butikk for 3000..
Men ta alt denne fyren seier med ej skei salt
Skal ha tankbag, nyrebelte, ryggskinne, støvler, crosshjelm, regndress, sokker, lue, undertøy, trekk, ja nesten alt
Hadde ikkje sykkel sist dei hadde dette tilbodet
Ja, sikkerheitsutstyret er nok ikkje av best kvalitet.. Blir bære brukt til herjing med suzuki inntil anna er innkjøpt.
Erling

En bekjent har lidl-jakka og seier den er av god sort. Han påstår (PÅSTÅR) også at ein annan hadde kjøpt samme jakka i ein kjent butikk for 3000..
Men ta alt denne fyren seier med ej skei salt

Skal ha tankbag, nyrebelte, ryggskinne, støvler, crosshjelm, regndress, sokker, lue, undertøy, trekk, ja nesten alt

Ja, sikkerheitsutstyret er nok ikkje av best kvalitet.. Blir bære brukt til herjing med suzuki inntil anna er innkjøpt.
Erling