RH racing wrote:ja..uansett ulykke er dette greit å ha..koster ikke stort for en liten sikkerhet..
Har du noe spesielt merke å anbefale?
Jeg bruker hvertfall MP-ASU jakke med "innebygd" ryggskinne. Lett-mc går jo som regel i 100 og oppover, så ryggskinne er vel like viktig på lett som på tung.
Ja, blir nok så jeg handler ryggskinne også tenker jeg
jeg bruker av typen Dainese.. denne former seg fint til ryggen og er grei å ha på.. ikke for klam... men er litt lat på å bruke skinne.. så den henger desverre ofte hjemme...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:jeg bruker av typen Dainese.. denne former seg fint til ryggen og er grei å ha på.. ikke for klam... men er litt lat på å bruke skinne.. så den henger desverre ofte hjemme...
ryggskinne er praktisk uansett ccm...
har selv moppe, men fikk ryggskinne til jul, så den kommer jeg til å bruke mye i sommer
fikk faktisk kjøresko også, som er veldi praktisk når du er tom for kiwi bærenett og bare våte sko
Aprilia RS50 Kundo Edition Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Det ble sota "Double-Bubble" vind skjerm til min '98 R1(600,- + frakt), depot støtter; front og bak med snelle og krok (1200,-)
og til slutt en billig skinn dress av merket Spyke. (3999,-)
Ikke det "hotteste" her inne ser jeg
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)