trim på nsr'n! dårlige erfaringer
trim på nsr'n! dårlige erfaringer
har en honda nsr 98 mod som har gått 25000... eieren jeg kjøpte den av ga med meg et effektannlegg, av typen ''arrow''. en oppi gata med en nsr hadde samme effektannlegget, å etter han hadde kjørt i 2-3månder begynte motoren å lage massevis av fæle skranglelyder, vil jo selvfølgelig ikke at det skjer med min sykkel å! men gidder ikke å kjøre orginal,det drar rett å slett for dårlig! må ta hensyn til at sykkelen har gått litt langt også...noen som har tips og litt erfaring med trim? håper på bra svar!
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
han som..
han jeg kjenner som satte på effekt annlegget bytta verken dyse eller no, og jeg vet av flere som kjører med effektannlegg uten å ha byttet dyser! men jeg skal ha storservice på sykkelen til en kompis av en på verkstedet, så jeg får han til å gjøre alle nødvendige forsterkninger på sykkelen;p er svart arbeid så jeg betaler nesten ingenting for jobben også betaler jeg kun for delene;p hvor stor dyse isåfall?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
-
- Posts: 360
- Joined: 07 May 2005 20:39
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
- Location: Egersund , Rogaland
Re: han som..
nei nei da var d ve godt på vei mot skjæring, må dyse opp, vet ikke hvor mye på nsr, mn sikkert 20-30 nr.oppNeoN wrote:han jeg kjenner som satte på effekt annlegget bytta verken dyse eller no, og jeg vet av flere som kjører med effektannlegg uten å ha byttet dyser! men jeg skal ha storservice på sykkelen til en kompis av en på verkstedet, så jeg får han til å gjøre alle nødvendige forsterkninger på sykkelen;p er svart arbeid så jeg betaler nesten ingenting for jobben også betaler jeg kun for delene;p hvor stor dyse isåfall?
Har nå kommet godt i gang med NSR'en min.
Det å dyse om tror jeg ikke stemmer, stilte bare nåla på min, fikk mer enn nok bensin. Nå er sykkelen min helt uplombert med powerfilter og boyesen reeds. Orginal dyse, men oppstilt nål. Funker greit, foreløpig. Dersom du skal gå noe opp på dyse størrelse, er #140 dysa meeeer enn nok.. mulig du må kompansere med mer luft til og med. Lykke til! Send PM eventuellt, kan kanskje hjelpe!;P
Det å dyse om tror jeg ikke stemmer, stilte bare nåla på min, fikk mer enn nok bensin. Nå er sykkelen min helt uplombert med powerfilter og boyesen reeds. Orginal dyse, men oppstilt nål. Funker greit, foreløpig. Dersom du skal gå noe opp på dyse størrelse, er #140 dysa meeeer enn nok.. mulig du må kompansere med mer luft til og med. Lykke til! Send PM eventuellt, kan kanskje hjelpe!;P
Honda NSR '03
Diverse arbeid utført (a)
Diverse arbeid utført (a)