Skal disse klaffene bare legges under svingarmen så trøkke den og voila bakdekket er i lufta? Eller skal de legges på bolter? Tror ikke jeg har noen gjenger som jeg kan feste de boltene i på min sykkel.
Jepp, helt riktig detYamahaYZF600R wrote:
Skal disse klaffene bare legges under svingarmen så trøkke den og voila bakdekket er i lufta?
Hvor fant du den øverste? Dyr? Skulle gjerne hatt meg en som løfter under styrekronen, gjør mye arbeide med sykkelen lettere.Gixxerman wrote:Hvertfall viktig å sikre med ene hånda når man bruker bobbins. På min depotstøtte er det justerbare armer til krokene, men disse kan desverre ikke låses fast i én posisjon, så de vandrer bare fritt. I tillegg er det lett at det kan glippe av og til om man får den litt skeivt på f.eks. Glipper den , ja da går sykkern raskt i bakken om man ikke tenker på dette på forhånd. Derfor tenker jeg å selge den jeg har nå, og heller kjøpe en som dette:
*Bilde her*
... eller noe sånt...
*Bilde her*
http://www.non-stop.nohsimpson wrote:Hvor fant du den øverste? Dyr? Skulle gjerne hatt meg en som løfter under styrekronen, gjør mye arbeide med sykkelen lettere.Gixxerman wrote:Hvertfall viktig å sikre med ene hånda når man bruker bobbins. På min depotstøtte er det justerbare armer til krokene, men disse kan desverre ikke låses fast i én posisjon, så de vandrer bare fritt. I tillegg er det lett at det kan glippe av og til om man får den litt skeivt på f.eks. Glipper den , ja da går sykkern raskt i bakken om man ikke tenker på dette på forhånd. Derfor tenker jeg å selge den jeg har nå, og heller kjøpe en som dette:
*Bilde her*
... eller noe sånt...
*Bilde her*