Skal forhåpentligvis begynne på kurs selv nå i april. Kanskje en fordel å ordne teorien på forhånd. Er det sånn at jeg kan møte hos vegvesenet å ta teoriprøven uten å ha gjort noe på forhånd? (Har B.)
Hva er prisen?
Nei du er vel nødt å ta teorikurs på mc! Altså en kjøreskolelærer må sende inn bekreftelse på at du har gjennomført teorikurs og er klar for å ta teoriprøven!?
Skal ikke si dette 100% sikkert. men mener å huske at det var noe slikt ja.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
henrikm wrote:Skal forhåpentligvis begynne på kurs selv nå i april. Kanskje en fordel å ordne teorien på forhånd. Er det sånn at jeg kan møte hos vegvesenet å ta teoriprøven uten å ha gjort noe på forhånd? (Har B.)
Hva er prisen?
Mvh
Henrik
Du må "søke", men om du har klasse B fra før, er det bare å fylle ut et skjema (du slipper vandelsattest fra politiet, for den har du fra før).
Trenger ikke kurs eller noe, bare møt opp, fyll ut skjema, og sett igang!
Lykke til!
pokker sliter skikkelig og jeg skal ha prøven i morgen jeg kan selvfølgelig vente, men i morgen får jeg sitte på med en annen som også skal ta prøven...