Heyzann eg trenge hjelp med litt triming
Heyzann eg trenge hjelp med litt triming
Kan dåkke linka forkjelige produkter av triming??
Skal få Aprilia RS 50 te å gå i 120-140 KM/T på flatå.. trenge mången innspel..
Skal få Aprilia RS 50 te å gå i 120-140 KM/T på flatå.. trenge mången innspel..
Vil nok ikke anbefale Metrakit SP sylinderen, kjøp noe kvalitet, Hebo , Malossi , Kundo, eller andre gode kvalitetsmerker som har ERFARING når det gjelder sylinderer, har hørt mange dårlige ord om MK SP, feks, 6kompisser av meg har hatt MK SP, ALLE har skjært seg av DUMME grunner, som nicasilbelegningen har flasset av INNI sylinder, skjært seg når han gjekk tom for bensin ;p Anbefaler Malossi Kundo og HEBO
Sier meg enig.mazor wrote:Vil nok ikke anbefale Metrakit SP sylinderen, kjøp noe kvalitet, Hebo , Malossi , Kundo, eller andre gode kvalitetsmerker som har ERFARING når det gjelder sylinderer, har hørt mange dårlige ord om MK SP, feks, 6kompisser av meg har hatt MK SP, ALLE har skjært seg av DUMME grunner, som nicasilbelegningen har flasset av INNI sylinder, skjært seg når han gjekk tom for bensin ;p Anbefaler Malossi Kundo og HEBO
Vil også si at 28mm er for stort for Metrakit SP, tenk litt på at 28mm er det samme som står i RS125, som har 34hk, 125ccm og ganske lik effektkurve.
- Skyt her -
Skal man først værsting-trimme bruker man stor forgasser så man får den lille effekten som man kan høste inn. Man har jo uansett allerede brukt noen tusen fra før på trim.
Om du vil kan du jo kjøpe Hebo Replica. Det er en ekstremt holdbar sylinder som også yter litt om du har det riktige effektanlegget og en grei forgasser.
Men tenk på at MK SP er en racing-sylinder tett opp mot Hyper-Racing. Er det rart at sylindere skjærer seg? Men om alle vennene dine har skjært dem har dem sikkert rævkjørt dem til de grader. Uanset kvalitet så skjærer ikke en sylinder seg så lett hvis du gir dem godt med olje av høy kvalitet, sørger for god kjøling f. eks med en stor forgasser, kjører dem varme før du straffer så skal den ikke ta kvelden med en gang.
Og husk at jo sprekere sylinderen er i forhold til volumet den har på innsiden jo kjappere slites den ut.
Om du vil kan du jo kjøpe Hebo Replica. Det er en ekstremt holdbar sylinder som også yter litt om du har det riktige effektanlegget og en grei forgasser.
Men tenk på at MK SP er en racing-sylinder tett opp mot Hyper-Racing. Er det rart at sylindere skjærer seg? Men om alle vennene dine har skjært dem har dem sikkert rævkjørt dem til de grader. Uanset kvalitet så skjærer ikke en sylinder seg så lett hvis du gir dem godt med olje av høy kvalitet, sørger for god kjøling f. eks med en stor forgasser, kjører dem varme før du straffer så skal den ikke ta kvelden med en gang.
Og husk at jo sprekere sylinderen er i forhold til volumet den har på innsiden jo kjappere slites den ut.
Hei
Evje, Malossi MHR 22hk er KVALITET!!! peiste alt jeg hadde i hele sesongen i fjor, ikke EN skramme i sylinderen, faktisk når jeg tok den når jeg solgte den såg jeg fortsatt honestripene, å de er godt gjort for en hissig sylinder.. å den er hissigere enn Metrakit SP sylinderen...
Dessuten har Metrakit akkurat begynt å produsere sylinderer.... Lite erfaring?
Dessuten har Metrakit akkurat begynt å produsere sylinderer.... Lite erfaring?