Har hengt en del på forumet her, uten å registrere meg før nå.
Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring om hvordan en Kawasaki ZX6R går når den er nedplombert. Går det ann å kjøre de, eller går de veldig dårlig? Har hørt så mye forskjellig, så hadde vært fint med noen seriøse svar fra noen som vet noe.
Eller hvis noen vet noe om det samme anngående Honda CBR 600.
Det står nemlig mellom de to syklene da jeg fyller 18 om 2 måneder.
disse to går temmelig likt.. da det blir helt lik effekt i disse to..ja, vil si det går dårlig.. men går som en mellomklasse skal.. er vant med fulleffekt ZX6R.. ikke at den er ekstrem den heller..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Har lest at man fikk maks 6000 rpm, gikk visst "helt" vanlig opp dit. Har jo samme sykkelen selv, plomberinger blir montert ett par uker etter påske. Da får jeg selv se om det er kjørbart
Jeg har hørt at YZF-R6 går nærmere 200 som mellomtung, å denne stiller jo i samme klasse som ZX6-R. Tror nok det går greit nok for en 18-åring uansett. Jeg skal kjøre første sesongen med mellomtung, så får jeg lært meg å kjøre sykkel.
RS'en min gikk helt greit med plomberinger. Men den er en en del lettere enn de syklene som er nevnt her. Tror igrunn at en mellomklassesykkel går "bra nok" med plomberinger.