LordShaft wrote:Ta det med ro folkens! Fotobokser tar ikke mc i norge pr i dag!
For det første. Skiltet henger bak!
For det andre. Det er umulig å identifisere en person ved å bare se øynene og litt av nesen.
Så Alle Mcister. fotobokser er ingen fare....!!!!
I tillegg til at de ikke registrerer at mcene kjører forbi. Har hørt at det ligger vektmåler i veien, så de blir bare aktive om kjøretøyet er over en viss grense.
Også hørt at mc ikke har stor nok flate til at en boks som er faststilt på ett punkt, klarer å ta deg, men flere ganger jeg har prøvd å spre beina og en arm, for å se om det hjelper - nothing...
Det farligste (for oss, vel og merke) er at vi blir for vant med å kjøre mc om sommeren og ikke tenke på (les: se etter) fotobokser, at vi glemmer det når vi setter oss i bilen igjen...
For det andre. Det er umulig å identifisere en person ved å bare se øynene og litt av nesen.
I tillegg til at de ikke registrerer at mcene kjører forbi. Har hørt at det ligger vektmåler i veien, så de blir bare aktive om kjøretøyet er over en viss grense.
Også hørt at mc ikke har stor nok flate til at en boks som er faststilt på ett punkt, klarer å ta deg, men flere ganger jeg har prøvd å spre beina og en arm, for å se om det hjelper - nothing...
Det farligste (for oss, vel og merke) er at vi blir for vant med å kjøre mc om sommeren og ikke tenke på (les: se etter) fotobokser, at vi glemmer det når vi setter oss i bilen igjen...
Tror jeg hadde fått meg en god latter om jeg hadde kjørt bak deg når du flagra med armer og bein forbi fotoboksen....for ett sjukt bilde det hadde blitt
Tror jeg hadde fått meg en god latter om jeg hadde kjørt bak deg når du flagra med armer og bein forbi fotoboksen....for ett sjukt bilde det hadde blitt
Haha - har jeg ikke tenkt på
Har holdt meg til å gjøre det når jeg ikke har noen rundt meg. Men tenk om det hadde blitt tatt bilde.. Sikkert blitt hengt opp på veggen på det kontoret hvor de sjekker bildene...
Flydude wrote:
Det finnes mange teorier på dette. Selv har jeg hørt at det er sensorer som tar opp den elektriske spenningen som kjøretøyet avgir.
Hva som er riktig eller ikke er noe uklart! Men skal prøve å komme til buns i dette.
Kjenner litt folk som kjenner litt folk som igjen kjenner tanta som er onkelen til bestekompisen til dama som igjen er søstra til han som skal vite dette
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
utrolig mange sykler som var ute og kjørte knallhardt i dag, en suzuki tl 1000 som blåste forbi oss i vel 150 på motorveien, første jeg tenkte på var om han kom til å få bot
Bota ordner seg:D besteforeldre betaler vel 1200, pappa vet jeg ikke enda, og modern betaler resten, så det er i boks
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
hørte om en mc sjåfør som stadig passerte en fotoboks (lillehammer) i høy hastighet. der var det jo biler og alt, tror dette var når han kjørte til jobb.. han smatt da forbi biler og var like førnøyd forbi den fotoboksen hver dag.. helt til en dag da noen hadde tipset politiet og dem stod ved fotoboksen og målta han til 156km/t i 80 sone.. ...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!