Bygge om til streetfighter ?
Bygge om til streetfighter ?
Hvor vanskelig er det å bygge om en sykkel til streetfighter.
Det er vel i hovedsak bare og ta av kåper, og bytte lykt..? (Hvor vanskelig er det?)
Hva/hvordan gjør man med speedo og instrumentpanel, da disse i mange tilfeller ikke får plass bak den nye lykta?
Det er vel i hovedsak bare og ta av kåper, og bytte lykt..? (Hvor vanskelig er det?)
Hva/hvordan gjør man med speedo og instrumentpanel, da disse i mange tilfeller ikke får plass bak den nye lykta?
kommer ann på hvor mye du legger i det.. vanligste er å ta av kåper, bytte styre og montere liten streetfighter kåpe.. speedo kan brukes fra f.eks sykkel.. man får kjøpt det meste til disse fighter sykklene..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Ring Bikerman i stavanger. Jeg brukte de da jeg gjorde om min cbr600 til streetfighter, ble bra det. Braketter til styrekrone og nytt styre samt clutch og bremsekabel i sett... ikke gal pris heller.. Bra service oxo 

Husaberg Fe400 98 mod
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
har du bilde av sykkelen din ? Og kan du si hvor det kom på, totalt ?downunder wrote:Ring Bikerman i stavanger. Jeg brukte de da jeg gjorde om min cbr600 til streetfighter, ble bra det. Braketter til styrekrone og nytt styre samt clutch og bremsekabel i sett... ikke gal pris heller.. Bra service oxo
Det kosta 2.500 - 3.000,- mener jeg å huske for bikermann delene. Acerbis frontlykt ting kosta 950 hos snellingen. Prøver å legge inn bilde. Det fikk jeg ikke til.. Da trenger jeg litt hjelp...
[/img]
[/img]
Husaberg Fe400 98 mod
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
- Olav'en
- Posts: 1992
- Joined: 06 Jun 2005 20:51
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Da tar du bildet som du har på pc'n din og laster det opp på internett,
dette kan du gjere gratis på fks.
Bildr.no
imageshack.us
Så tar du direkte link til bildet, og limer det in mellom [ img] og [/img]
evt trykker du først på den knappen det står Img, på i menylinja der du skriver teksten på forumet, limer in link til bildet ditt forså å trykke på samme knapp igjen.
dette kan du gjere gratis på fks.
Bildr.no
imageshack.us
Så tar du direkte link til bildet, og limer det in mellom [ img] og [/img]
evt trykker du først på den knappen det står Img, på i menylinja der du skriver teksten på forumet, limer in link til bildet ditt forså å trykke på samme knapp igjen.

Hm,. kjøper du en frontkåpe til 950kr, har vi to HELT forskjellige formeninger om hva streetfighter er.. Det er ikke en billig måte å slippe unna kåpedeler fordi du har veltet.. Streetfightgere er kremen av sykkler,... mener jeg da... Trimmet motor, monosving, crome, custom deler + + +
En streetfighter skal ikke være en fattigmanns-reperasjon av en rsykkel, men en custom rsykkel med funbikeegenskaper..
Men det er no min mening da..
ingen som gjennomfører streetfighterlooken i norge.. alle er stygge,.
en acerbiskåpe gjør ikke din kolliderte rsykkel til en streetfighter..
En streetfighter skal ikke være en fattigmanns-reperasjon av en rsykkel, men en custom rsykkel med funbikeegenskaper..
Men det er no min mening da..
ingen som gjennomfører streetfighterlooken i norge.. alle er stygge,.
en acerbiskåpe gjør ikke din kolliderte rsykkel til en streetfighter..
Hihi! Ja der har vi god svaret, med chrom oxo.... Flott det!! Monosving er flott det, Ducati har mye av det, honda vfr også. For det første ingen rep. Tok av deler, kjøpte nytt styre, stålomspunne bremse slange, ny lykt og drevet om for å få den mer leken. For meg så ble det en funbike med ganske andre egenskaper en standard cbr med holker og kåpe... Men det er jo da smak og behag. Du trenger jo ikke tenke på det du siden du kjører en stock, gammel plastikk sak........
Husaberg Fe400 98 mod
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
CBR600F2 streetfighter X
Yamaha TT-R 95 mod motard X
Honda XR650L 2002 X
Kawasaki GPZ900R 86 X
Kawasaki Z250 84 X
Kawasaki ZX6R 98 X
Modifications commonly made to custom streetfighters
*Clip-on handlebars replaced with motocross-style handlebars
*Raised rear subframes
*Most fairings removed, modified or replaced
*Distinctive paint schemes
*Loud aftermarket exhaust systems
*Aftermarket headlights to replace often heavy headlight setups
*Large rear sprockets to sacrifice top speed for more acceleration
*Larger brake discs than stock
*Improved brake calipers
*Improved springs, shock absorbers and various other parts to improve the chassis
*Various performance improvements to the engine: superchargers turbochargers, nitrous oxide injection, etc
Ironically some examples are so highly customized as to exceed the cost of the original repairs. Chromed frames, expensive engine work and custom paint are also seen.
Bastabom!
*Clip-on handlebars replaced with motocross-style handlebars
*Raised rear subframes
*Most fairings removed, modified or replaced
*Distinctive paint schemes
*Loud aftermarket exhaust systems
*Aftermarket headlights to replace often heavy headlight setups
*Large rear sprockets to sacrifice top speed for more acceleration
*Larger brake discs than stock
*Improved brake calipers
*Improved springs, shock absorbers and various other parts to improve the chassis
*Various performance improvements to the engine: superchargers turbochargers, nitrous oxide injection, etc
Ironically some examples are so highly customized as to exceed the cost of the original repairs. Chromed frames, expensive engine work and custom paint are also seen.
Bastabom!
Normal people worry me
Hvis du mener det ikke finns fine streetfightere i Norge tror jeg du må kikke deg litt bedre rundt omkring, det finns meget pene sykler i norge som er ombygd, riktig nok er ikke alle brukt 50k på men allikvel er ikke penger alt står iadoniz wrote:Hm,. kjøper du en frontkåpe til 950kr, har vi to HELT forskjellige formeninger om hva streetfighter er.. Det er ikke en billig måte å slippe unna kåpedeler fordi du har veltet.. Streetfightgere er kremen av sykkler,... mener jeg da... Trimmet motor, monosving, crome, custom deler + + +
En streetfighter skal ikke være en fattigmanns-reperasjon av en rsykkel, men en custom rsykkel med funbikeegenskaper..
Men det er no min mening da..
ingen som gjennomfører streetfighterlooken i norge.. alle er stygge,.
en acerbiskåpe gjør ikke din kolliderte rsykkel til en streetfighter..

**1999 Gsx-R Streetfighter**
**2001 Impreza Wrx**
**2001 Impreza Wrx**