Vil ikke starte

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hvis det er releet så bytt det, ev tjuvkoble bare for å teste om den starter.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

kan du gi oss en god og detaljert forklaring? hva skjer? slukker lyset når du trykker på start knappen? virker alt utenom starteren? har du signal til og fra startknappen? koblingene til styreledningene sitter vel rett foran motoren? oppimellom radiatoren din ikke sant? kan ikke ha vært borti der når du har hatt av kåpe delere da? Skal være en stor ledningsbunke oppi der...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
moppen

vil ikke starte

Post by moppen »

Beklager, jeg trodde jeg hadde vært ganske klar, men jeg har vel vært litt frustrert.
Startreleet slår ikke inn i det hele tatt, selv om tenninga står på, sykkelen står i fri, killswitchen står på. I desperasjon svabbet jeg opp parkeringsstøtta i dag – i tilfelle… Når jeg trykker på startknappen skjer det tilsynelatende ikke noe i det hele tatt.
Jeg må grafse litt mer foran motoren, der du antyder. Jeg fant ingen kobling der. Får lirke litt og se om det kan være der jeg har herpet med ei kobling. Alt annet virker. Alt, tilsynelatende. Takk for tips. (Men jeg savner litt medfølelse også.) Ja, jeg tenkte på å tjuvkoble, men fikk ikke tid.
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

**stryke over pelsen** så så lille mann *klappe på hodet*
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja typisk disse japsene som ikke vil starte...hehehe :lol:
moppen

Vil ikke starte

Post by moppen »

Kontakt! Hallelujah! Raketten e klar! Nu e de berre om å gjør at drittver og snydekke forsvinn!
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
Post Reply