RS2 Matrix Pro

Prat om moped & scooter.
Evje

Post by Evje »

Går fint ann å lakke både svingarm og ramme. lakken på svingarmen går lett av, spesiellt med høytrykksspyler, da flasser den av på alle kanter, selv når du står langt unna.
Hei
derbi sm

Post by derbi sm »

åja ok :D
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm

Post by *Joachim* »

Hva feiler deg evje? Så ingen 50 cc har kvalitet? Nå snakker vi utifra hvem av mopedene som har best kvalitet. Så klart kan ikke de måles opp mot tyngre sykler.

Rieju har kvalitet, derbi har kvalitet. Det er snakk om en moped til 20-30 000 till en 600cc til 150 000...

Åjo, den går rundt 100 med effanlegg og dreva om. Dette er ikke målt med gps, så skal ikke vedde med deg,men de fleste andre sier også at de går så fort:)
derbi sm

Post by derbi sm »

*Joachim* wrote:Hva feiler deg evje? Så ingen 50 cc har kvalitet? Nå snakker vi utifra hvem av mopedene som har best kvalitet. Så klart kan ikke de måles opp mot tyngre sykler.

Rieju har kvalitet, derbi har kvalitet. Det er snakk om en moped til 20-30 000 till en 600cc til 150 000...

Åjo, den går rundt 100 med effanlegg og dreva om. Dette er ikke målt med gps, så skal ikke vedde med deg,men de fleste andre sier også at de går så fort:)
derbien min går åsså rundt 100km/t men skal dreve den om snart, enda ikke gjort:P blir det noen stor forandring? å hva skjer? :roll:
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm

Post by *Joachim* »

drever du den opp vil du kanskje få litt dårligere aks( ikke veldig merkbart, kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du drever den opp) Fordelen er jo at du får mere variasjon på vært gir så du slepper gire så ofte.

Evje:

motormoro
21.03.2007 - 13:49
hei, en kompis av meg mener at en rs2 kan gjøre 120 med et uplombert hebo effektannlegg. og ca 110 med et uplombert yasuni effektannlegg. stemmer dette? syntes det høres rart ut. i hebo er det plombe i, men det er jo godkjent til moped. men er det plombe i yasuni?

og vist den farten stemmer, så er vell drevingen for toppfart, kan jo ikke være mye aks da.

syntes dette høres litt ttilbakestående ut, men så har jeg ikke mye peiling på det heller smile.gif
Rieju4life
21.03.2007 - 14:30
Han kommer kanskje opp i 100 elns men det er ikke akkurat noe man kan kjøre i. F.eks en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang strekke eller nedover et par sekunder går det an.. Trenger mye mer kraft for og kunne ligge i 100+

Sitat fra mopedportalen
Post Reply