Uoriginale grenrør laget i en fei ?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
Gixxerman

Uoriginale grenrør laget i en fei ?

Post by Gixxerman »

Har fullt race annlegg fra Akrapovic til min, og skulle ta oljeskift igår. Alt gikk som smurt til jeg kom til oljefilteret. Skulle sette på koppen som man bør bruke for å skru av et filter. Fikk pokker ikke plass mellom filteret og grenrørene. Hmm, kanskje jeg får skrudd det ut uten den. Neida, halvveis ut butta det rett i grønrørene. Hva i %¤#¤%R&/ :? Kan da for faen ikke lages slikt, hvor man blir nødt til å ta av alle grenrørene kun for et oljefilterskift ! Gjett om noen ble en smule forbanna :roll:
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

hahah..kjipe greier... mange rør som er designet for effekt.. da driter dem i alt annet...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Høres nesten ut som du kjører Citroen :lol: Fatter har hatt noen sånne,og de starter med en ramme og så bare bygger de lag på lag utenpå hverandre.Skal du bytte dynamo,så må man av med radiator og støtfanger ++ :lol:
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
RH racing

Post by RH racing »

heh..skrudd porsche før da? virker som at det er ca 50 designere og ingen av dem snakker med hverandre.. 4 timers jobb for å bytte viskerinterval relé .. 15 min på Audi A4.. hmm
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

adoniz

Post by adoniz »

Desmo-Dude wrote:Høres nesten ut som du kjører Citroen :lol: Fatter har hatt noen sånne,og de starter med en ramme og så bare bygger de lag på lag utenpå hverandre.Skal du bytte dynamo,så må man av med radiator og støtfanger ++ :lol:
Jah, det er sannelig sant.. De er helt latterlige.. Alle franske egentlig.. :D

Skulle bytte plugger på en citroen engang.. pluggene var vendt nedover.. tverrstillt motor.. For lite plass mellom motor og radiator.. :] Resten sier seg selv..
Olav'en
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*

Post by Olav'en »

Ja, det er koselig med Volvo 8)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Noen som vet om det kun renner ut et par-tre desiliter olje fra sykkern min om jeg bare skal bytte oljefilter nå. Har nylig bytta olja, og vil om jeg kan, slippe å tappe all olja. Var en av mekanikern som sa det, men kjipern om det plutselig bare fosser ut ?

R750 Y2K
RH racing

Post by RH racing »

renner ikke ut alt nei..renner litt, sånn 1-2dl eller no bare.. er osgå di som det ikke renner no på-- løft opp sykkelen i fronten..

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ok, da prøver vi imorgen. Så får det briste eller bære :P Legger jo et kar under, er ikke det, bare teit å måtte betale for ny olje igjen uten å ha kjørt en meter :lol:
Keihin

Post by Keihin »

Ikke glem at du må etterfylle etterpå. La den gå litt først så du får fyllt filteret igjen før du "peiler".
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

:D :D :D

Idag ble jeg happy. En av mekanikerne ga meg et tips, som jeg blir flau over ikke å ha tenkt på. Skru av skruen som holder potta i fothvilern. Da får man dratt det hele litt nedover, som jo hjelper ved grenrøra, og det var det lille som skulle til. Har bytta oljefilter etter jobb, og sitter nå med første pilsen. Fredag den 13'de anyone ? Lykkedagen det :P
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Det enkle er ofte det beste, men hvem faen tenker på det når man ligger der i desperasjon og svetter og forbanner disse talentløse konstruktørene.

Og, pilsen. Ja, den smaker utmerket :lol:
Muffinman
MC: `00 929 Fireblade

Post by Muffinman »

Helvete. Glemt å kjøpe pils...

F***N! :x
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

AAAAAaaaaaaaaaaaammmatøøøøøøøøør
Gixxerman

Post by Gixxerman »