Blir oppringt av utlending støtt og stadig

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Skal vel ha tak i en slektning i Norge, og blir oppgitt når de ikke får tak i han/henne og kommer heller frem til en person som ikke forstår en døyt.
- Skyt her -
Evje

Post by Evje »

Trolig. Blitt oppringt 5 ganger i dag. Ringer i kanskje 2 sek frø dem legger på :P
Hei
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

Dette må vel være telefonterror fra taliban??? :lol:

Spøk til side, jeg mener å ha lest noe om at lokalbefolkning i Afghanistan/Irak som har fått tak i vestlige soldaters personalia driver telefonterror mot soldatenes pårørende som en slags "hevn"? Som sagt, jeg kan være på feil jorde.... flere som har hørt om lignende tilfeller? Har du slektninger som tjenestegjør i Midtøsten, Evje?
Evje

Post by Evje »

Dårlig med slektninger som er i militær-tjeneste.
Hei
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.
Evje

Post by Evje »

Asfaltkongen wrote:Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.
Har bare 40 øre på mobilen da. :P

Får jeg noen telefonregning i trenger de ikke akkurat å regne med at jeg kommer til å betale det. Har prøvd å ringe dem opp, men det gikk ikke.

Skal kontakte telenor snart. Dem har ringt 3-4 ganger siden sist gang nå.
Hei
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Asfaltkongen wrote:Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.
Hvordan kan de gjøre det bare av å ringe til folk? Og om det er tilfellet, hvorfor er det ikke vanligere? Må jo være verdens enkleste måte å tjene penger..

AtW
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

ATWindsor wrote:
Hvordan kan de gjøre det bare av å ringe til folk? Og om det er tilfellet, hvorfor er det ikke vanligere? Må jo være verdens enkleste måte å tjene penger..

AtW
Det var bare kødd... Skulle skremme evje litt :)
medic1136
MC: yamaha MT09 SP 2023 model

Post by medic1136 »

hva med at du begynner å ringe ham til alle døgnets tider. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynnt å ringe det nr. når kl er rundt 4 der nede.

regner med at han slutter å ringe det ganske fort.
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Joda, men så ender det igjen opp med at fyren ringer en av brødrene og
ber han sende noen bomber over Norge så de blir kvitt dette landet for
så å drive terror mot Sverige... eller? :P
Kriz

Post by Kriz »

kødderinging er faen meg morrosamt.. hallo dette er john egil fra landforening mot homofili :D
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Kriz wrote:kødderinging er faen meg morrosamt.. hallo dette er john egil fra landforening mot homofili :D

Haha :lol:
Thomas
MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250

Post by Thomas »

He he :) Blitt populær du da.

Var nedenfor en stund, opplevde det samme, men ikke på min private. Si salaam og legg på. Sikkert en rusa fyr som ikke forstår stort.
"If you always do what you always done, you always get what you always got"
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Ja, de er vel ganske harde på flaska så.
Men rusa 24/7, må da være hardt å leve da :D
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Kriz wrote:kødderinging er faen meg morrosamt.. hallo dette er john egil fra landforening mot homofili :D
Det som er drit gøy er å finne en som selger en snekke eller noe på finn.no :lol:
Så legger du en hel livshistorie om den forige båten og hvorfor du nå vil ha den der osv..
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply