Hell i uhell?
han burde få grisejuling du får ha god bedring med armen da
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Kjipe greier.
God bedring RH.
God bedring RH.

http://www.zrxocboard.com/board/index.php
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
vel.. er i første omgang gipset nå for 4 uker.. så det er jo bare førsten av mai da..så sessongen er ikke helt over da
er jo bare såvidt begynt da.. men dem sa jeg burde regne litt lengre tid enn 4 uker da..
men armen er vondere i dag (smertestillende gått ut av kroppen tro?) nå verker den skikkelig.. uggh..
Han som kjørte den andre bilen var visst uten gyldig sertifikat, stjålet bil og alkohol i blodet (lav promille da) høy hastighet og idiot kjøring !!!!! fitter!!! snakket med di på forsikringselskapet i dag angående hva som skjer.. han sa jeg kunne bare begynne å se etter ny bil.. for dette blei uansett dekket av den andre personen som da var skyldig på ALLE punkter + at han prøvde å stikke fra ulykkestedet..

men armen er vondere i dag (smertestillende gått ut av kroppen tro?) nå verker den skikkelig.. uggh..
Han som kjørte den andre bilen var visst uten gyldig sertifikat, stjålet bil og alkohol i blodet (lav promille da) høy hastighet og idiot kjøring !!!!! fitter!!! snakket med di på forsikringselskapet i dag angående hva som skjer.. han sa jeg kunne bare begynne å se etter ny bil.. for dette blei uansett dekket av den andre personen som da var skyldig på ALLE punkter + at han prøvde å stikke fra ulykkestedet..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Han vil få en god sum å nedbetale.
Her lukter det regress lang vei.
Her lukter det regress lang vei.
http://www.zrxocboard.com/board/index.php
- Miguel de Unamuno
- Miguel de Unamuno
Jeg hadde et komplisert brudd i albuleddet for et par år siden. Masse ståltråd og skruer inni der. Bare bruddet ditt har festet seg ordentlig så er du berget og kan kjøre. Gjør det du kan for ikke å belaste armen,gjør det vondt så finn en annen kjørestilling eller prøv å avlaste armen. Jeg kjørte ikke før gipsen var av men bruddet var komplisert. De beregnet en 20-30 minutters operasjon men brukte nesten 2,5 timer. Sykemeldt i 8 uker men jeg kjørte etter ca 4,5 uke.
Har nesten gått fra å være sur på han til å syntes synd i hanRH racing wrote:Han som kjørte den andre bilen var visst uten gyldig sertifikat, stjålet bil og alkohol i blodet (lav promille da) høy hastighet og idiot kjøring !!!!! fitter!!! snakket med di på forsikringselskapet i dag angående hva som skjer.. han sa jeg kunne bare begynne å se etter ny bil.. for dette blei uansett dekket av den andre personen som da var skyldig på ALLE punkter + at han prøvde å stikke fra ulykkestedet..

Hvilke bil drømmer du om då?
- Skyt her -