dyse----> arrow effektannlegg
dyse----> arrow effektannlegg
skal skifte om til arrow effektannlegg, hvor stor dyse trenger jeg til annlegget?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
mhm, slik dere vil ha det jamil0 wrote:spør winalot..
Skal du følge Kellox sine anbefalinger til Honda NSR så skal det ikke skiftes dyse utenom ved trimming (siden trimming er et ganske generelt begrep kan jeg utdype dette: Trimming er når du setter inn større sylinder eller andre "drastiske" inngrep for å forbedre ytelsen). De anbefaler ved effektannlegg å justere forgasseren for å få en renere forbrenning siden den er optimalisert for nedplombert annlegg...
Summa summarium så trenger du ikke ny dyse ved et snillt effektannlegg. Men prøv deg frem. Sjekk hvilken farge pluggen din får når du har kjørt en liten tur med effektannlegget (hvir farge er en generelt advarsel tegn ). Hvis det er noe tegn på for lite bensin så ville jeg prøvd meg frem med en litt større dyse enn orginalt
Lykke til!