Blir oppringt av utlending støtt og stadig
Dette må vel være telefonterror fra taliban???
Spøk til side, jeg mener å ha lest noe om at lokalbefolkning i Afghanistan/Irak som har fått tak i vestlige soldaters personalia driver telefonterror mot soldatenes pårørende som en slags "hevn"? Som sagt, jeg kan være på feil jorde.... flere som har hørt om lignende tilfeller? Har du slektninger som tjenestegjør i Midtøsten, Evje?

Spøk til side, jeg mener å ha lest noe om at lokalbefolkning i Afghanistan/Irak som har fått tak i vestlige soldaters personalia driver telefonterror mot soldatenes pårørende som en slags "hevn"? Som sagt, jeg kan være på feil jorde.... flere som har hørt om lignende tilfeller? Har du slektninger som tjenestegjør i Midtøsten, Evje?
- Asfaltkongen
Har bare 40 øre på mobilen da.Asfaltkongen wrote:Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.

Får jeg noen telefonregning i trenger de ikke akkurat å regne med at jeg kommer til å betale det. Har prøvd å ringe dem opp, men det gikk ikke.
Skal kontakte telenor snart. Dem har ringt 3-4 ganger siden sist gang nå.
Hei
Hvordan kan de gjøre det bare av å ringe til folk? Og om det er tilfellet, hvorfor er det ikke vanligere? Må jo være verdens enkleste måte å tjene penger..Asfaltkongen wrote:Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.
AtW
- Asfaltkongen
Det var bare kødd... Skulle skremme evje littATWindsor wrote:Hvordan kan de gjøre det bare av å ringe til folk? Og om det er tilfellet, hvorfor er det ikke vanligere? Må jo være verdens enkleste måte å tjene penger..Asfaltkongen wrote:Dette er telesvindel. De gjør det slik at du betaler rundt 150 kroner for hvert minutt du er på tråden med denne fyren. Kontakt Telenor eller teleoperatøren din snarest.
AtW

kødderinging er faen meg morrosamt.. hallo dette er john egil fra landforening mot homofili 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Det som er drit gøy er å finne en som selger en snekke eller noe på finn.noKriz wrote:kødderinging er faen meg morrosamt.. hallo dette er john egil fra landforening mot homofili

Så legger du en hel livshistorie om den forige båten og hvorfor du nå vil ha den der osv..

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]