Møkka snø!
Møkka snø!
Nå har såklart snøen kommet tilbake! Skulle dra til Elverum over helgen for å hente skilta til NSRèn min, men så idag så kom det såklart snø igjen : /
Får satse på at det ikke varer lenge, så jeg får kommet meg ut med Hondaèn : ) Er det kommet noe mer snø der dere bor? Eller har den ikke vært borte enda?
Får satse på at det ikke varer lenge, så jeg får kommet meg ut med Hondaèn : ) Er det kommet noe mer snø der dere bor? Eller har den ikke vært borte enda?
Last edited by Tony on 08 Apr 2007 20:36, edited 1 time in total.
Honda NSR og Storhamar Dragons < 33
Hehe, er ikke helt klar over hvordan jeg laster opp, så måtte prøve meg frem : p Fant ut at det var litt stor jeg også ; pmathiazz wrote:Ligger en del snø her og men ikke i vegbanen![]()
Men er litt sånn småsnø nå og da, så noen lang turer blir det ikke.
BTW: Er ikke det profil bildet dit litt veeel stort?
Honda NSR og Storhamar Dragons < 33
bare veier i 2uker nå også kommer snøen i går.. men faen driter jeg i.. kjørte en kompis hjem i går jeg.. brukte super lang tid siden jeg hadde gj.snitt i 30km/t.. men litt gøy å ligge så mye sidelengs
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
var vell en stund siden de, før den globale oppvarmingen startetGixxerman wrote:Snødde i russetiden da jeg var russ. Var på treff på tryvann, og folk stod å hoppet i skumbad mens det snødde. Angrer på at jeg ikke hadde kamera for det så temmelig komisk ut

var ikke en snø flekk på veien for påske men nu kan de være opptil 15 cm snø på veiene!
Nå: Cbr 125R 05