Joachim

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Kjenner han Frøyen ganske bra ja. Går i klasse med han blant anna. Og ja, det var meg du møte da du kjørte sikksakk mellom oss.
User avatar
crab
Posts: 1224
Joined: 25 Dec 2006 22:32
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)
Location: Sula;D

Post by crab »

haha :p
ja han sa det der med at dere gikk i klasse :D

Men grattulere med feit sykkel iallefall ;)
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Takk for det. Er bare så sinnsykt redd for at sykkelen ikke passer meg(tanken kontra knærne). Det hadde vært en syyk nedtur!
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Regner med det var deg som vinkelt like ved avkjørselen ned til shell på E39? Tung sykkel bak og hele pakka, hyggelig at folk hilser men jeg er litt treig så jeg nikker som oftest med hjelmen hehe.. Tengte jeg kunne snu å kjøre etter men hadde aldri rukket dere igjen uten å risikere livet inne i tunnelen :lol:
Tog meg heller en tur inn på magerholm jeg, men da jeg skulle gire ned hadde jo selfølgelig skruen på girpedalen dåtte ut så jeg måtte skubbe den i 5 gir for å få den i gang.. haha! Hakket som pokker bort over, og jeg var ikke opp i 90 før Flisnes omtrent :lol: Men har orginal skru her så, skal feste den med sånn lett locktight så løsner den ikke igjen men skal kunne skru den ut igjen en gang uten å knekke skruen eller ødelegge gjengene da :wink:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Ja, stemmer det ja. Jeg og fadern kom akkurat fra Sjøholt. Deilig tur det :D Så var akkurat på vei til solberg. Innom hvert friminutt no til sykkelen er der :lol:

Kjedelig det e så mye problemer med sykkelen din. Bra du kan å skru da i alle fall :wink:
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Da står sykkelen på Solberg. Så siiiinsyk tøff :D :D . Fy f***. Vet ikke hvilket ben jeg skal stå på :lol: . Og den passet meg perfekt! Steike tid. Bare så utrolig irriterende at papirene ikke har kommet, og dermed er ikke sykkelen på veien før tidligst mandag. Tror jeg tar med meg soverpose og overnatter på Solberg :lol: Fikk i alle fall med meg manualen, så har jeg litt lesestoff i helga :) Og påskeferien på Bjorli, den får nok ryke og reise...

I tillegg, på toppen av kransekaken, så fikk jeg meg lovnad om jobb :D . Så da får vi penger til bensin også :lol:
User avatar
crab
Posts: 1224
Joined: 25 Dec 2006 22:32
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)
Location: Sula;D

Post by crab »

aaah ;)
grattulerer ;)

står den ute i hallen liksom?:P
skal nedom solberg i morgen, kansje jeg kikker litt på den ^^
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Ja den står i "hallen". Første som møter deg når du går inn døra :) Bakoversveis på alle når de går inn :lol:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Hehe så noen som var godt fornøyd ned med solberg i dag :)

Grattis med ny bike!

Faen var sikker på det var en ducati til å begynne med (så den forfra) :wink:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Takk for det!

Ja, var nesten som smilet gikk rundt på Solberg i dag. Var jo helt rått! Blei mildt sagt noe annet enn CBR'n, som nå er solgt til en jente i Hundeidvik.

Sykkelen er helt rå :D Og helt konge å kjøre. Så jeg er godt igang med innkjøringa, som da gir meg lov til å få maks 80. Kribler i høyrehanda, men har holdt meg i skinnet.

Den har jo klare likheter med Ducati ja, er jo samme designer. Den er jo veldig lik 916, så er ikke rart folk forveksler den med en Ducati. Men er jo helt ok det :lol:
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Så tar du en liten titt på potten og dekken samt at speedoen ikke går til mer en 220 eller noe :lol:

Men evig rå sykkel det der, en klassekamerat av meg skal opp til NeoN inne på forumet her inne å hente mito`n hans som står i Trondheim :D
Har troen på å få sitte på en liten tur da ja.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Ja, du får gratulere han fra meg. Vi møtes vel på veien utover våren.

Men å sitte på denne sykkelen tror ikke jeg er videre behagelig. Da får du knærne parallelt med hodet :lol: Blir ikke annet enn snertne piker som får sitte bakpå med meg i alle fall :lol:
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Da fikk jeg endelig kjørt noen km til på Mito'n i dag. 7-8 varmegrader og stort sett bare veier :) Har da passert 50 mil, og kan endelig begynne å dra sykkelen over 6000 rpm. Var virkelig på tide :D
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Da er det vel på tide å blogge litt igjen.

Dagen rusler jo av sted, til tross for dritværet. Har ikke kjørt sykkel på en uke no :?

Må si jeg er megafornøyd med sykkelen :D Noe helt annet en CBR for å si det sånn. Har ikke tatt blombene enda, vurderer kontinuerlig om jeg skal gjøre det. Alltid greit med garanti og driftsikker sykkel, og han går jo brukbart original. Men likevel... :lol:

Var forresten en tur på AMS for å se Kawasaki's Roadshow. Der var det glissent med folk. Med syklene stod jo der :) Flotte sykler, men jeg ble ikke spesielt betatt...
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

På tide å blogge igjen tenker jeg. Er jo ikke så andre som skriver innpå her :lol:

Mitoen er nå ferdig innkjørt, med god margin. Så har fått ruslet noen km på han. Stortrives :D Så driver å lurer på når jeg skal fikse på han. Det haster jo ikke, men likevel...

Blir jo mange turer til Sjøholt :D Også videre rundt Tomrefjorden osv :D Men må si jeg er skuffet over antallet 125'ere jeg ser utenfor byen og Blindheim. Hittil i år har jeg ikke sett en eneste en. Er det bare råning på dere andre eller?? :roll:

Fått meg jobb også, så da har vi råd til bensin også :lol:
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Post Reply