Valget står mellom en Suzuki SMX, og en Rieju Mrx Pro, og jeg klarer ikke helt bestemme meg..
Noen som har noe å si på de sykklene? Positivt og negativt

Suzuki en:

Riejuen:

att den er lav, er bare en fordel for meg.. jeg er bare ca 167 høy.._Adler_ wrote:
Suzuki RMX/SMX går for å være holdbare og solide, men de går ikke så veldig bra i forhold til sykler med AM6 f.eks. De er også ganske lav, i motsetning til MRXen som er en av de høyeste mopedene på markedet!
Den setter seg ikke i fri, men tønnen går ikke hele veien rundt til neste stopp hvis du ikke girer ordentlig, og dermed blir ikke neste gir igangsatt selvom den kom ut av forrige gir.NeoN wrote:hva med rieju smx pro?
har kjørt den, gode kjøreegenskaper og den er råååtøff;D eneste negative er at den kansette seg i fri mellom girene
Finnes like mange dårlige erfaringer med de fleste mopeder som det finnes gode.Dawes wrote:Kjener en som går meken i år, og har har mrx, den har vist blitt en klasseprosjekt for og få den til og gå (og holde sammen)!!
og har nesten ikke hørt et godt ord om Rieju så hvis du vill har en sykkel som ikke står i småbiter hele sommeren så kjøp Smxn