Suzuki TSX deler

Har du noe du ønsker å selge? Må være mc relatert!
Post Reply
Matape
MC: Tempo Panter 460 med 6hk 50s sylinder(utvendig helt lik orginalen)

Suzuki TSX deler

Post by Matape »

Har flere kasser med deler til suzuki TSX.

Noen drev, en potte, luftfilterboks, oljetank og masse mer. Trenger du noe så bare si fra så skal jeg se om jeg har det :)

Har også forgaffel og bakdemper og slikt, men ingen hjul.
1981 Tempo Panter 460 :D
Kjøper deler hvis noen har ;)
Rotekroken

Re: Suzuki TSX deler

Post by Rotekroken »

Matape wrote:Har flere kasser med deler til suzuki TSX.

Noen drev, en potte, luftfilterboks, oljetank og masse mer. Trenger du noe så bare si fra så skal jeg se om jeg har det :)

Har også forgaffel og bakdemper og slikt, men ingen hjul.
Hei..

Har nettoppp kjøpt meg en TS-50X av en gammel kamerat uten å ha sett den først, men forgasseren vet jeg er stjålet (nesten bedre om de hadde tatt hele sykkelen :( ), det er sikkert noe annet småtteri også, men forgasser vet jeg at jeg trenger, har du noe slikt liggende.?
Må være komplett, mener å huske at de bare tok selve gasseren, men dette skal jeg få sjekket opp i morgen..
Alt fra 15mm og opp til 21mm er av interesse..
Sånn ca hvor i landet er det du holder til.?

Mvh
Kjell
Matape

Post by Matape »

Har nok ingen forgasser liggende desverre.

Men hva slags idiot er det som stjeler forgasser fra folk? :shock: hvorfor ikke ta hele sykkelen.
Rotekroken

Post by Rotekroken »

Matape wrote:Har nok ingen forgasser liggende desverre.

Men hva slags idiot er det som stjeler forgasser fra folk? :shock: hvorfor ikke ta hele sykkelen.
Hadde jeg funnet ut åssen idiot dette var, så hadde jeg sørget for at han hadde hostet opp en forgasser innen kvelden.! :lol:
Syns det er tragisk at de skal ødelegge så mye for folk, rent økonomisk så koster dette mer enn om de hadde tatt hele moppa.! (men da hadde jeg ikke fått kjøpt den så billig)
Værste er at dette ble gjort inne på fabrikkområdet der vi jobber, vi har en stor "carport" der alle setter fra seg mopper og tråsykkler, der tok den djevelen forgasseren i lunchen.! :evil:

Men.... Det er vel bare å prøve å få tak i en brukt, har hørt flere steder men de er tomme, får inn i løpet av mai er liksom det beste jeg har funnet hittil, ny original forgasser har jeg ikke råd til å kjøpe, de ligger på 1900 penger.!
Om noen vet om steder der jeg kan få kjøpt ny eller brukt forgasser for under 800 penger så setter jeg pris på om de kontakter meg..
PS: flere nettsteder har slike forgassere til salgs, men de er tomme på lager :(
Last edited by Rotekroken on 10 Apr 2007 21:31, edited 1 time in total.
crab
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

Matape wrote: Men hva slags idiot er det som stjeler forgasser fra folk? :shock: hvorfor ikke ta hele sykkelen.
en kompis fikk frastjelt svampen i luftfilteret :smt075
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
Rotekroken

Post by Rotekroken »

en kompis fikk frastjelt svampen i luftfilteret :smt075
Hvor langt ned går det an å synke.?
Fatter ikke at folk kan være så smålig at de stjeler "småtteri" å risikerer å bli tatt for dette, skulle jeg gjort meg om til kjelltring så skulle det ikke vært for mindre enn million beløp.!!! Og selvfølgelig risikofritt :D
Matape

Post by Matape »

Du kan se på http://www.autodb.no
Bare søk suzuki tsx, maks 1000kr så skal det komme opp en som selger en 21mm gasser.

Ellers kan jeg anbefale deg å søke suzuki tsx deler på samme siden.
Post Reply