trenger hjelp til en vrien TSX!!!!!!
-
-
- Rotekroken
Enten har du satt forgasser stempel feil vei, eller så har du montert nåla på forgasserstempel feil, det er ikke mange millimetrene som skal til før en motor ruses opp til 10.000 rpm på tomgang..
Har du kortere vandring på gassen enn vanlig.?
Feilen kan også sitte på viren oppe eller nede, sjekk at den sitter skikkelig i sporet..
Sjekk også at du har låsing på forgasser stempel, det er en metall ring på de originale forgasserene..
Det er også en låse/gjenge mutter på toppen av forgasser topplokket, har du vært å skrudd på den så skru den helt i bunn, så justerer du den opp til du hører motor øker i turtall, så justerer du den litt ned igjen, samme gjelder på vire ved gasshåndtak..
Bare sånn at vi er på bølgelengde, så skal forgasser stempel i det sporet som er innvendig i forgasseren, det er en liten tapp som stikker ut, du kjenner den med en finger, da skal det lange smale sporet på forgasser stempel vandre i den tappen..
Skulle ikke noe av dette hjelpe, så skru inn all slakk på forgasser vire, både over stempel og på håndtak, du kan også sjekke at viren ligger godt i sporet på basshåndtaket, bare løsne den skruen som holder lokket og sjekke innvendig, du må ta av håndtaket først da..
Ønsker deg lykke til, er det noe vi kan bistå med så er det bare å rope
Har du kortere vandring på gassen enn vanlig.?
Feilen kan også sitte på viren oppe eller nede, sjekk at den sitter skikkelig i sporet..
Sjekk også at du har låsing på forgasser stempel, det er en metall ring på de originale forgasserene..
Det er også en låse/gjenge mutter på toppen av forgasser topplokket, har du vært å skrudd på den så skru den helt i bunn, så justerer du den opp til du hører motor øker i turtall, så justerer du den litt ned igjen, samme gjelder på vire ved gasshåndtak..
Bare sånn at vi er på bølgelengde, så skal forgasser stempel i det sporet som er innvendig i forgasseren, det er en liten tapp som stikker ut, du kjenner den med en finger, da skal det lange smale sporet på forgasser stempel vandre i den tappen..
Skulle ikke noe av dette hjelpe, så skru inn all slakk på forgasser vire, både over stempel og på håndtak, du kan også sjekke at viren ligger godt i sporet på basshåndtaket, bare løsne den skruen som holder lokket og sjekke innvendig, du må ta av håndtaket først da..
Ønsker deg lykke til, er det noe vi kan bistå med så er det bare å rope

-
kanskje du må smøre det med noe?zebben TSX wrote:har funnet ut at forgasserstempelet henger seg opp. hva kan jeg gjøre med det
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm

Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
er ikke sikker, men jeg skrudde av topplokket til forgassern og tok ut stempelet, men når jeg puttet det inn i gjen hang det igjen fra den knotten som stikker ut og måtte presses ned. noen som vet hva jeg kan gjøreMatape wrote:Hvorfor henger det seg opp?zebben TSX wrote:har funnet ut at forgasserstempelet henger seg opp. hva kan jeg gjøre med det

Yamaha YZF-R 125 2009 Mod. Sunset red. Snart.
Tar lappen snart ^_^
Tar lappen snart ^_^
-
-