Kas NSR er finast??????????

Prat om lett MC.
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:synes selv cbr er dritt støgg.. men den går bra og ble kåret til nr.1 av lettskler i bike.. og har 5års garanti.. mer enn du kan si om di andre finere sykkelene (mito, rs, gpr) som alle også var med på den testen men som ble panka ut av cbr :) men selv om jeg eier en støgg sykkel kan jeg da ha formeninger om andre støgge sykler?
Nå er det nok ganske opplagt at Bike viste null interrese i den testen og bare ga premien til det "nyeste" og mest kjente merke som ga de mest penger.
"En tenårings våte drøm" my rumpe, har aldri hørt noe positivt om CBR fra en eneste tenåring, bortsett fra deg.
- Skyt her -
Kriz

Post by Kriz »

okei eike du har rett cbr er dritt som bare går sund... og går dårligere enn en plombert 50ccm..
Dawes

Post by Dawes »

Eike_Oak wrote:
Kriz wrote:synes selv cbr er dritt støgg.. men den går bra og ble kåret til nr.1 av lettskler i bike.. og har 5års garanti.. mer enn du kan si om di andre finere sykkelene (mito, rs, gpr) som alle også var med på den testen men som ble panka ut av cbr :) men selv om jeg eier en støgg sykkel kan jeg da ha formeninger om andre støgge sykler?
Nå er det nok ganske opplagt at Bike viste null interrese i den testen og bare ga premien til det "nyeste" og mest kjente merke som ga de mest penger.
"En tenårings våte drøm" my rumpe, har aldri hørt noe positivt om CBR fra en eneste tenåring, bortsett fra deg.
expert utalelse! kaller bike serriøst!, men det er jo ikke bare bike som har testet lettsykkler da, det nyeste mc-bilaget til vi menn kom med nesten samme resultatet da, eneste var av GTen var med,
Nå: Cbr 125R 05
Image
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Dawes wrote:
Eike_Oak wrote:
expert utalelse! kaller bike serriøst!, men det er jo ikke bare bike som har testet lettsykkler da, det nyeste mc-bilaget til vi menn kom med nesten samme resultatet da, eneste var av GTen var med,
Jeg har lest mail som er sendt frem og tilbake mellom en person som sa seg uenig i at CBR var best og journalisten av artikkelen.
Journalisten sa selv at det var noe de ikke visste så mye interrese for.
- Skyt her -
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:okei eike du har rett cbr er dritt som bare går sund... og går dårligere enn en plombert 50ccm..
Pingle, har jeg på ingen måte sagt.
- Skyt her -
Kriz

Post by Kriz »

du har jo ikke hørt noe posetivt om cbr.. så da er det vel ingenting positivt med den da..
Thunder
MC: Aprilia SXV550 07'
Aprilia RS250 95'

Post by Thunder »

En udugelig treg og billig 4 takter.
Grunnen til at folk kjøper den er jo for at den er så billig.

125 kubbiks 4 takter = #-o
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Fortsatt smak og behag :P
Thunder
Aprilia RS250 95'

Post by Thunder »

Det er vel ingen som kjøper en CBR 125 uoppfordret?? Håper jeg...
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Tja, selv kunne jeg aldri kjørt det.. Er såpass brei at det hadde sett ut som en mt5 :lol:
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:du har jo ikke hørt noe posetivt om cbr.. så da er det vel ingenting positivt med den da..
Trenger ikke si opplagte ting, som at 4-taktere holder lengre enn 2-taktere osv.
- Skyt her -
Kriz

Post by Kriz »

+Godt drag fra bunn av
+5 års garanti
+lettkjørt og går bra til å være 4takter 125
+bra kvalitet over hele
+ finere lyd enn totakter
+billig
-går dårligere enn uplombert 2takter
-dårligere dempere og bremser osv
-liten
-ikke verdesn peneste sykkel å se på
Thunder
Aprilia RS250 95'

Post by Thunder »

Lyden fra en to takter er jo det fineste som finns.

Jo mer turtall, jo bedre.
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
Pille

Post by Pille »

2takter wrote:Lyden fra en to takter er jo det fineste som finns.

Jo mer turtall, jo bedre.
smak og behag. Er mere GROM lyd i 4 takt, mens jeg personlig mener at 2takt minnes om moped.
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Vi har en cbr 125 stående i garasjen nå...
Ganske grom lyd i den ja, kan vel egentlig ikke si noe mere om den enn det :P
Ettersom at jeg har nsr selv så synes jeg den virker veldig liten og tynn.
Post Reply