Chopper bygging...
Chopper bygging...
En kammerat av meg har fått den ideen å bygge seg en chopper nå.. det er og en ide jeg har hatt en stund.. så vi har tenkt å kanskje begynne på dette nå. Noen som har noen tips til oss? evt nettsider vi kan finne stasj? hva vi må gjøre med rammer osv osv.. dette skal ikke være lang-gaffel sykkel.. men low rider med brede hjul, og paint..
så om noen har noen tips så kom igjen...
så om noen har noen tips så kom igjen...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
greit det er byggesett.. men skal ikke bygge helt like da.. noe ala.. men finner ikke no side til Waltz H. noen som kan hjelpe?NoName wrote:Det er der er jo Waltz Hardcore sykler. De får du i byggesett så det er bare å hive seg rundt hvis du har pengene
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
niiiice.. ja.. skal være skilter.. er derfor vi undersøker litt nå, hva et sånn prosjekt vil komme på..skal sende mail til walz nå og høre hva dette kommer på... og kontakte tollvesenet etc. vi har verksted i bygget til Rustlers MC i fredrikstad... dem har bygd en del sykkler så vi skal snakke litt med dem og..
Ja snakk litt med Rustlers gutta.
Jeg vil anbefale dere å få tak i papirer med orginal motor å bygge på det. Dette grunnet de nye ombyggingsreglene.
Så kommer jo egeninsatsen inn i bildet. Skal dere lage deler selv, eller skal dere kjøpe ferdiglaget...
Personlig syns jeg et langaffel bygg er mye råere en Walz.
Denne var jo å se på Elmia messa du var på

Jeg vil anbefale dere å få tak i papirer med orginal motor å bygge på det. Dette grunnet de nye ombyggingsreglene.
Så kommer jo egeninsatsen inn i bildet. Skal dere lage deler selv, eller skal dere kjøpe ferdiglaget...
Personlig syns jeg et langaffel bygg er mye råere en Walz.
Denne var jo å se på Elmia messa du var på

-
Den blå biken er vel bygget på østlandet, på noe som ligner på en Custom Speedramme. Motoren er fra Merch. Men det står en Walz bremsekalipper på den da. Og gubben betalte vel 350.000 for den-en Waltz koster vel en 50 laken mer her til lands?
Strengt tatt er det eneste på den blå som er Harley, rammenummeret. Men det er et pent Harley-bygg da. Selv om kjørestillingen ser noe krøkkete til eieren, og den ikke akkurat er lettstartet
Strengt tatt er det eneste på den blå som er Harley, rammenummeret. Men det er et pent Harley-bygg da. Selv om kjørestillingen ser noe krøkkete til eieren, og den ikke akkurat er lettstartet

-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
jeg var fan av lang-gaffel før.. men nå som jeg har blitt litt mere kritisk så syns jeg at disse lang-gaffel sykklene ofte har så storetomrom etc.. blir så spinkle.. + at jeg liker Sportsykler... så en low rider (heter dem det?) er mere en kombinasjon.. og jeg syns dem er ektremt tøffe å se på...