honda cbr 125 07 R
du har hvertfall lagt merke til meg.. mer enn jeg kan si om deg
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Mange nolifers her legger jeg merke til.. inkludert de som ikke har forumvett.
Ontopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!
Hadde honda satset mer på størrelsen, ville sykkelen med årets design vært et BRA kjøp. Sykkelen har pålitelighet som det holder. Men syns ikke det er noe særli morro faktor over sykkelen..
Cbr er for den som vil ha en ok sykkel, som ikke har interesse av og skru, og er mer fornuftige enn oss 2takts frelste når det gjelder økonomi og bensinforbruk, men til gjengjeld får vi det veldig morsomt;D
Ontopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!
Hadde honda satset mer på størrelsen, ville sykkelen med årets design vært et BRA kjøp. Sykkelen har pålitelighet som det holder. Men syns ikke det er noe særli morro faktor over sykkelen..
Cbr er for den som vil ha en ok sykkel, som ikke har interesse av og skru, og er mer fornuftige enn oss 2takts frelste når det gjelder økonomi og bensinforbruk, men til gjengjeld får vi det veldig morsomt;D
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
nolifers? er søren ikke jeg som sitter oppe til 2 om natta i jobb/skole uke å skriver på mc forum... Synes hva du vil om cbr men er noen som tenker økonomisk også så de får seg tung sykkel så fort som økonomien byr seg
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
oftest ja, men hadde jeg hatt penger til å kjøpt meg en "ny"nsr så hadde jeg gjort det,(men når vi fikk en lottomiljoner i familien så kom det en slik i gave til meg). men liker ikke den SLAKTINGEN av sykkler med 4takts motor å spessielt de eier dem.EvenDeven wrote:Er du kranglefant Kriz?
De som har to-taktere liker oftest dem bedre enn 4-taktere.
De som har 4-taktere liker oftest dem bedre enn 2-taktere.
Sånn er det bare


Nå: Cbr 125R 05


okei dere totakts fans får forsette å kjøpe totakter å cruise med en rs250 eller en 25år gammel nsr 500 da dere får tung lappen men jeg skal hvertfall kjøpe meg en firetakter som tung sykkel.. og det er gøy å kjøre sykkel noen er mer gøy enn andre sånn er livet å folk har forskjellige meninger. Men se bort fra det gøyale så er cbr billig, lett å selge, 5år garanti og mye mer driftsikker og sluker mindre bensin. Mer enn du kan si om de fleste totakter. Så kanskje noen totaktere er litt mer gøyale uplombert men den dagen dere kjører ned en fyr og forsikringselskaper ikke vil dekke det pga trim og dere må punge ut med millioner.. lykke til..
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Først og fremst snakket vi i 125ccm klassen, istedenfor 500ccm 2t kan man kjøpe 1000ccm 4t, det kan man ikke med lett-MCKriz wrote:okei dere totakts fans får forsette å kjøpe totakter å cruise med en rs250 eller en 25år gammel nsr 500 da dere får tung lappen men jeg skal hvertfall kjøpe meg en firetakter som tung sykkel.. og det er gøy å kjøre sykkel noen er mer gøy enn andre sånn er livet å folk har forskjellige meninger. Men se bort fra det gøyale så er cbr billig, lett å selge, 5år garanti og mye mer driftsikker og sluker mindre bensin. Mer enn du kan si om de fleste totakter. Så kanskje noen totaktere er litt mer gøyale uplombert men den dagen dere kjører ned en fyr og forsikringselskaper ikke vil dekke det pga trim og dere må punge ut med millioner.. lykke til..
For det andre pleier ikke takstmannen å se etter trim og hvis han gjør det overseer han det vanligvis.
- Skyt her -
Cbr høres ikke ut som en motersykkel men en gressklipper.øyvind wrote:cbr høres hvertfall ut som en motorsykkel og ikke en motorsag eller lignendeOntopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!
Er ikke så mye å skryte av 2t eller 4t når det er 125cc og under. 2t blir som motorsag og 4t som gressklipper.
Honda nsr