Hva er ditt yrke? Hva jobber du som?
- indianeren
hvor stor sikring anbefaler du, visst jeg monterer neon lys på mopeden med sikringsboks?indianeren wrote:Er senior konsulent .. jobber mest med java utvikling og arkitektur for web (alltså programmering).
men har endel elektronikk/ elektro bakgrunn, derav fascinasjon for mekanikk og følgelig litt praktiske evner:)

Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Hvis du var under 70 i 50-sonen så mister du ikke lappen for dette. Men om du får en reaksjon for dette så får du prikker. Og har du mange prikker fra før av så kan du jo miste lappen likevel.Tore^NSR wrote:Siden du har peiling på lover åsså videre benytter jeg meg av den sjangsen, jeg ble tatt i fotoboks for en stund siden i rett under 70 i 50 sonen,men jeg har enda ikke fått noen bot, vet du når en slik sak foreldes,eller hva det heter? halvt år,1 år 2 år osv.Baron von Waffel wrote:Har nettopp sagt opp jobben og har tenkt å prøve å få meg en advokatfullmektigstilling til høsten.
Noen som vet om jeg kan miste lappen for dette?
Du sier ikke noe om hvor lenge det er siden du ble tatt. I realiteten så er det en del av bildene det ikke blir reaksjon på av diverse tekniske grunner. Har du ikke hørt noe i løpet av en måned er det stor sjanse for at du var heldig. Da hører du antakelig aldri noe. Her og nå sjekker jeg ikke foreldelsen på straffreaksjon på slike forseelser. Kan komme tilbake til det om det skjer noe senere.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk