http://www.dnafilters.com/technology.asp
"We at DNA proudly introduce a filter that can last the life of the vehicle."
Luftfilter - MÃ¥ jeg ha samme merke ?
Du trenger ikke følge merke her. Finner du til K&N eller BMC er det mer enn godt nok. Dette er noe omdiskutert, men ihvertfall K&N påstår du ødelegger filtrene deres med f.eks. løsemidler, og at feil oljetype vil tette filteret el.lign.Gixxerman wrote:Det kitet(DNA Service kit) ser ut til å følge med filterne deres men jeg klarer ikke å finne bare kitet til salgs
Andre som burde ha greie på dette, (f.eks. MC-Xpress), påstår det ikke har noe å si, og anbefalte 5-56 som olje i filteret mitt

Min konklusjon er vel at "alt er bedre enn ingenting", men sålenge jeg finner filterrens og filterolje av ett eller annet merke så bruker jeg det. Mener å huske jeg kjøpte noe sånt hos Fast Bikes sist.
Bestilte samme filteret ikveld, og i samme slengen bestilte jeg DNA Service Kit. Koster litt pæng, men da har jeg hvertfall noe jeg vet er beregnet for det filteret, til neste gang jeg må rense filter. Er ikke helt fornøyd med slik det er nå, er ikke oljet opp igjen så vil helst få i det nye filteret før det blir noe kjøring.
Denne sykkelen gir meg så mye moro, så den fortjener jo litt kos
DNA Service Kit
DNA Filter
Denne sykkelen gir meg så mye moro, så den fortjener jo litt kos

DNA Service Kit
DNA Filter