Luftfilter - MÃ¥ jeg ha samme merke ?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Keihin

Post by Keihin »

http://www.dnafilters.com/technology.asp

"We at DNA proudly introduce a filter that can last the life of the vehicle."
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, har lagt det bak meg nå så jeg leter ikke lenger etter det :smt002
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det kitet(DNA Service kit) ser ut til å følge med filterne deres men jeg klarer ikke å finne bare kitet til salgs :?
Keihin

Post by Keihin »

Gixxerman wrote:Det kitet(DNA Service kit) ser ut til å følge med filterne deres men jeg klarer ikke å finne bare kitet til salgs :?
Du trenger ikke følge merke her. Finner du til K&N eller BMC er det mer enn godt nok. Dette er noe omdiskutert, men ihvertfall K&N påstår du ødelegger filtrene deres med f.eks. løsemidler, og at feil oljetype vil tette filteret el.lign.

Andre som burde ha greie på dette, (f.eks. MC-Xpress), påstår det ikke har noe å si, og anbefalte 5-56 som olje i filteret mitt :-)

Min konklusjon er vel at "alt er bedre enn ingenting", men sålenge jeg finner filterrens og filterolje av ett eller annet merke så bruker jeg det. Mener å huske jeg kjøpte noe sånt hos Fast Bikes sist.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

vi selger k&n filter clean hos oss...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Tar det med gutta på verkstedet :wink:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bestilte samme filteret ikveld, og i samme slengen bestilte jeg DNA Service Kit. Koster litt pæng, men da har jeg hvertfall noe jeg vet er beregnet for det filteret, til neste gang jeg må rense filter. Er ikke helt fornøyd med slik det er nå, er ikke oljet opp igjen så vil helst få i det nye filteret før det blir noe kjøring.
Denne sykkelen gir meg så mye moro, så den fortjener jo litt kos :lol:

DNA Service Kit

DNA Filter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jippi, henter filter og kit imorgen :D Elsker harde pakker :P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og så var det bytta :lol: Er vel ikke stort andre enn meg som gidder å bry seg om denne tråden så jeg får ta en skål for meg selv. SKÅL! 8)
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Joda, skål :D
Post Reply