Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
Det viktigste å vite før du handler kamera er om du vil ta andre bilder enn sånne standardbilder som ikke trenger å ha så bra kvalitet. Kan jo hende at du finner ut at fotografering er moro, og da kommer du til å angre på at du kjøpte et billig kamera. Fotografering er en veldig fin hobby. Jeg kjøpte et kamera som i 2003/2004 kosta rundt 6000 kr (Sony DSC-V1) og har ikke angret. Når du kjøper noe bra, så har du det en stund. Jeg har ikke angret et sekund. Hvis du tror fotografering kommer til å interessere deg, så bør du gå for et helmanuelt kamera. Det er mye morsommere enn å la kameraet bestemme. Velg merker som er kjente. Husk at optikken er noe av det viktigste ved et kamera, og ikke heng deg opp i MP. Det er oppskrytt. 5 mp holder leeenge, så lenge du ikke begynner å t utsnitt av bilder og forstørrer opp f.eks. Håper dette hjalp deg på vei
Last edited by _Adler_ on 22 Apr 2007 18:06, edited 1 time in total.
_Adler_ wrote:Det viktigste å vite før du handler kamera er om du vil ta andre bilder enn sånne standardbilder som ikke trenger å ha så bra kvalitet. Kan jo hende at du finner ut at fotografering er moro, og da kommer du til å angre på at du kjøpte et billig kamera. Fotografering er en veldig fin hobby. Jeg kjøpte et kamera som i 2003/2004 kosta rundt 6000 kr (Sony DSC-V1) og har ikke angret. Når du kjøper noe bra, så har du det en stund. Jeg har ikke angret et sekund. Hvis du tror fotografering kommer til å interessere deg, så bør du gå for et helautomatisk kamera. Det er mye morsommere enn å la kameraet bestemme. Velg merker som er kjente. Husk at optikken er noe av det viktigste ved et kamera, og ikke heng deg opp i MP. Det er oppskrytt. 5 mp holder leeenge, så lenge du ikke begynner å t utsnitt av bilder og forstørrer opp f.eks. Håper dette hjalp deg på vei
ok, takk
Tempo Corvette 380 73 modell
Det er jo helautomatikken som lar kameraet bestemme jo. Det er som er viktig i så måte er et kamera som lar deg selv manuelt overstyre automatikken.
_Adler_ wrote: Hvis du tror fotografering kommer til å interessere deg, så bør du (IKKE) gå for et helautomatisk kamera. Det er mye morsommere enn å la kameraet bestemme.
Hææææ?
Det er jo helautomatikken som lar kameraet bestemme jo. Det er som er viktig i så måte er et kamera som lar deg selv manuelt overstyre automatikken.
Tror det var slik han mente det.......må lese mellom linjene
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)