Tenkte det var på tide å lage en blogg nå som jeg har holdt på her inne en stund, (selvom det ikke ser sånn ut)

For å begynne tradisjonelt med litt om meg selv, så er jeg en gutt på snaaaart 18 (18 mai), koser meg i 2.klasse ved St.Hallvard VGS, Idrettslinja. Ligger i nærheten av Drammen, om noen skulle lure!
Bor på et sted som mange Oslofolk vil se på som landet, men mulighetene for at jeg flytter til storbyen neste år er ikke små..
Jeg åpnet øynene for verdens beste kjøretøy for ca. 1 år siden, jeg vet ikke hvordan, men jeg ble plutselig helt hekta, noe jeg tydligvis ikke var fra før, der jeg putra rundt på scooter'n min

Plutselig hadde jeg meldt meg på føreropplæring og begynt å kikke på sykler på internett, og det var vel i grunn tilfeldig at jeg fant dette forumet da jeg prøvde å finne ut hvor mange hk. jeg kunne kjøre med som 18-åring

I dag smiler verden til meg. Ny (gammel) sykkel står i garasjen, og første kjøretime ligger å venter i overimorgen. Blir spennende å se hvor mange 10-talls ekstra timer jeg trenger

Jeg legger ut bilder av nyanskaffelsen min her

Suzuki SV650s 1999 mod.
(Om noen skule selge noen deler til denne, blinklys eller andre fancy ting, så ta kontakt da

Den er rød

Med vennelig hilsen
Romy
*Edit