Hvordan sette sidebeskyttelse i Lindstrands STR-bukse

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Hvordan sette sidebeskyttelse i Lindstrands STR-bukse

Post by FV »

Har kjøpt beskyttelse til min Lindstrands STR-bukse i dag. Fikk beskjed om at visst jeg fikk problemer med å sette inn beskyttelsen, så fikk jeg komme opp med den igjen. Jeg lo inni meg, å tenkte at dette var en enkel sak. Men den gang ei. Noe som vet hvordan jeg setter inn side/hoftebeskyttelsen i buksen? :oops:

http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod ... e_no=li003

Legger til en link også. Nesten lik denne, bare helsvart.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Ligger det ikke "lommer" i buksebena med borrelås på som du skal putte de i?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Hawken wrote:Ligger det ikke "lommer" i buksebena med borrelås på som du skal putte de i?
Jo, var ett par lommer på innsiden av membranen som jeg fant til slutt. Disse så bare så små ut til å romme de "store" beskytterene. Men jeg fikk lirka de på plass, å det kjennes greit ut, så det er nok rett ja. Men må si jeg følte meg litt :?: før jeg ble slik :idea: om du skjønner :wink:
User avatar
LemonDog
Posts: 131
Joined: 04 Aug 2006 15:01
MC: 1998 Honda VFR 800, svart.
Location: Trondheim

Post by LemonDog »

Jeg plundret også litt med å få inn hoftebeskytterne i min Lindtrandsbukse. Endte med å vrenge buksa, slik at det ble lettere å komme til :)
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

LemonDog wrote:Jeg plundret også litt med å få inn hoftebeskytterne i min Lindtrandsbukse. Endte med å vrenge buksa, slik at det ble lettere å komme til :)
Å vrenge buksa er vel det letteste :) Skal kjøpe meg en lignende bukse jeg også så jeg for holde denne tråden friskt i bakhodet :wink:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Post Reply