Hvor gjør man av extra helmen?
Hvor gjør man av extra helmen?
Skulle hente en kompis med sykkelen i dag, han skulle låne hjelm av meg.
men da jeg kom ut i garagen bynte jeg å lure, hvor i helvete gjør jeg av hjelmen?
Endte med at jeg måtte inn og finne en sekk å ha den i,
men noen som har gode tips på hvor man gjør av hjelmen?
Syns det med sekk er veldig upraktisk!
men da jeg kom ut i garagen bynte jeg å lure, hvor i helvete gjør jeg av hjelmen?
Endte med at jeg måtte inn og finne en sekk å ha den i,
men noen som har gode tips på hvor man gjør av hjelmen?
Syns det med sekk er veldig upraktisk!
Nå: Cbr 125R 05

Er usikker på om du mener når du kjører eller står stille? På min nsr var det en låsbar krok som man kunne henge hjelmen på.. Når jeg kjører tar jeg enten en sekk på ryggen eller på armen.. Det sikreste er vel å ha den i en sekk men er veldig lettvindt å bare tre den rundt armen 

Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Er klar over at han ikke mente den låsekroken, men jeg anbefalte han å bruke den hvis sykkelen stod stille. Men veit ikke om han mente det da..Winalot wrote:Det han snakker om er ikke denne låsekroken, fester du hjelmen i denne under fart risikerer du hjelm i hjuletHan snakker om to "pinner" som står lengre oppe, på sidene av passasjersetet

Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
da du tar av baksetet på cbr så er du to kroker som du kan feste hjelmen eller hjelmene i. dette er praktisk til å låse hjelmene.. men da du kjører så kan du riskere å ripe opp lakken under setet pga hjelmen.. så derfor ville jeg foreslå å stikke armen igjennom og kjøre.. men hvis du synes det ikke går kan du altid feste de å kjøre og helle riskikere opprippa lakk
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
når jeg kjører tar bare hjelmen på høyre arma, drar den godt opp, så sitter den der, stikker bare hånda gjennom der visiret er=)
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Kjøp et cargo-nett til 95 spenn som du så stropper fast til sete/fothvilere etc. Kellox fører dette, altså de butikkene i Norge som fører Kellox som Honda butikker osv.
http://www.kellox.no/index.php?id=13087
Er det som heter: OF127 Cargo nets. 6 Krokers bagasjestrikk. Passer til hjelm Sort kr 95,00
http://www.kellox.no/index.php?id=13087
Er det som heter: OF127 Cargo nets. 6 Krokers bagasjestrikk. Passer til hjelm Sort kr 95,00
Jeg strammer bare stroppen, hekter den fast i fothvileren og henger hjelmen på bakre fothviler. Funker som bare det med meg såfall
Hjellmen sitter som støpt inntil sykkelen.
Men nå ser jo fotvhileren på en Derbi GPR sånn ut

Der er på en måte to pinner så du kan fint feste hjelmen i, er ikke mange sykklene det er to pinner opp.

Hjellmen sitter som støpt inntil sykkelen.
Men nå ser jo fotvhileren på en Derbi GPR sånn ut

Der er på en måte to pinner så du kan fint feste hjelmen i, er ikke mange sykklene det er to pinner opp.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]