Hvilken skole går du på? Og hva har du lyst til å bli?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
marion=)

Post by marion=) »

forhåpentligvis går jeg på godalen vgs på resturang-og matfag etter sommerferien. Jeg vil bli kokk eller butikkslakter.
Honda Shadow125 99mod.
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Har søkt på elektro på Stjørdal/Trondheim til neste år, videre har jeg lyst til å gå flyfag :D
_Adler_

Post by _Adler_ »

Nå går jeg Almenn VK2 ved Molde vgs. Har søkt på Sykepleie i Ålesund til høsten, og videreutdanner meg nok etterhvert til psykiatrisk, opperasjon eller anestesisykepleier :)
Yamaha Aerox 2004

Image
Hookie

Post by Hookie »

Går grunnkurs elektro, eller VG1 elektro som det så fint heter nå. Automasjon neste år :D
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Går 3. året på Spjelkavik videregående. Hvis jeg bare får 4'ern min i matte så bærer det rett til Trondheim og NTNU til høsten. Satser på mastergrad i produksjon og produktutvikling eller materialteknologi. Ser for meg at jeg kommer til å konstruere båter eller biler når jeg er ferdig, men det er fortsatt langt opp og frem.
Winalot

Post by Winalot »

Går siste året på økonomiske og administrative linje (nesten helt likt allmennfaglig) på Hetland Videregående skole i Stavanger :) Veldig god skole med mange flinke lærere og elever :wink:
Image
Jarle
MC: Antall km i 2012: 997

Re:

Post by Jarle »

ATWindsor wrote:Hvorfor tror alle at studiekompetanse=allmenn, man får mer enn bare studiekompetanse av gå på allmenn, det innebefatter mer enn bare minimumskravet for studiekompetanse.

AtW

Ja, stemmer at du får en spesiell studiekompetanse om du har valgt matte (2MX & 3MX), fysikk (2FY) og kjemi (2KJ).
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
LinnSurion

Re: Hvilken skole går du på? Og hva har du lyst til å bli?

Post by LinnSurion »

Akkurat nå går jeg mekanisk prosessfag, har fått lærlingplass på Yara og skal begynne der i September. Jeg skal bli materialadministrasjons-fagarbeider. Faktisk. Men egentlig vil jeg bli rocke-stjerne... Eller Scarlett Johanssons nye kjæreste...
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Post Reply