Maks 34 hk ja. Jeanette har helt rett. Finnes vel mellom 40 og 50 000 poster om dette temaet fra før, forumet har søkefunksjon .
Velkommen til forumet!
Det er en annen ting jeg lurer på i forbindelse med dette. Når får man tung-lappen? Får man den når man blir 21 eller må man ha hatt mellomklasse-lappen i minst 2 år?
Eks.
En som kjører opp på mellomtung er 20, får han kjøre tung når han er 21 eller når han er 22?
IImilleniumII wrote:Det er en annen ting jeg lurer på i forbindelse med dette. Når får man tung-lappen? Får man den når man blir 21 eller må man ha hatt mellomklasse-lappen i minst 2 år?
Eks.
En som kjører opp på mellomtung er 20, får han kjøre tung når han er 21 eller når han er 22?
og skjer dette automagisk`?
Aprilia RS50 Kundo Edition Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
så det vil si at jeg får tunglappen når jeg blir 21 selv om jeg ikke fikk somlet meg til å kjørt opp på tung før jeg ble 20? Vet at dette skjer automatisk, men litt uklar på reglene der siden noen sier det ene og noen sier noe annet..