Sportsykkel i klassen mellomtung?
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Er en del 400 og 600ccm som kan være mellomklasse.. Det de gjør er jo å ta en fulleffektsykkel og sette på et plomberingskit slik at de ikke yter mer enn en mellomklassesykkel skal..
zx4r, zx6r, gsxr og så videre og så videre..
Søk litt på autodb.no og finn.no så finner du mange sykler som allerede er mellomklassesykler..
zx4r, zx6r, gsxr og så videre og så videre..
Søk litt på autodb.no og finn.no så finner du mange sykler som allerede er mellomklassesykler..
Så de fleste sykler går ann å plobere ned? For så å fjerne en dings og en dært da jeg runder 21?demons wrote:Er en del 400 og 600ccm som kan være mellomklasse.. Det de gjør er jo å ta en fulleffektsykkel og sette på et plomberingskit slik at de ikke yter mer enn en mellomklassesykkel skal..
zx4r, zx6r, gsxr og så videre og så videre..
Søk litt på autodb.no og finn.no så finner du mange sykler som allerede er mellomklassesykler..

Ja. Nesten alle sykler kan plomberes til 34 hk. De mest kurante er vel de minste/letteste; aprilia RS 250, Suzuki RGV 250, Honda VFR/RVF 400, Kawasaki ZXR 400, Suzuki GSX-R 400. Ellers så er det de vanlige; Suzuki GSX-R 600, GSX-R 750, Kawasaki ZX6R, Yamaha R6, RI Honda CBR 600RR. Dessuten har jeg sett både Ducati 748 og aprilia RSV Mille til salgs på autodb med 34 hk.
Nja.. hvertfall det. Men er jo umulig å si hvor fort de går. Dette variere jo fra sykkel til sykkel. Med tanke på vekt osv. Men her var det vel snakk om sportssykler 400-600 ccm. De burde dra godt over 160.. Sykler som er elektronisk begrenset går også bedre enn de som har sperrer med sånne skiver (veit ikke helt hvordan det funger.)
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod