Njaaa tror ikke det? Har kjørt alene hittil så! Også har jeg hvit og sort dress..
Nei ikke min RS4 der gitt.. Har ikke fått tilsendt sommerdekka enda, så jeg har ikke fått kommet meg rundtomkring
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Tror jeg beholder 750'n jeg gitt. Vært ute og cruisa noen dager nå med nye dekk og det er bare fryd og gammen. Den er jo råsterk, så jeg driter i 1000R med det første. Går på hjul gjør den óg
Gixxerman wrote:Tror jeg beholder 750'n jeg gitt. Vært ute og cruisa noen dager nå med nye dekk og det er bare fryd og gammen. Den er jo råsterk, så jeg driter i 1000R med det første. Går på hjul gjør den óg
Hehe ja der kan du se 750 <3 Må lære meg å kjøre på hjulet jeg og, eller sykkelen går jo på hjulet, må bare klare å holde den der
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Finn en billigere sykkel å tren deg på ! Kjedelig å havne på skogen med doningen din hehe.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app