fikk ikke kjøpt r6, blir gsxr 600 til våren :)
Re: fikk ikke kjøpt r6, blir gsxr 600 til våren :)
Dersom man selger om våren og kjøper om høsten er det jo noen flotte sommermåneder inni der hvor man er uten sykkel.
ingen KiM, ingen kos
åja, jeg leste ikke hele inlegget til rimol, la ikke merke til "selg på våren og kjøp på høsten" heheeneRmiK wrote:Dersom man selger om våren og kjøper om høsten er det jo noen flotte sommermåneder inni der hvor man er uten sykkel.

nei kjipt og være uten sykkel, jeg hadde ikke giddi å vært uten sykkel så lenge

Nå:Gsx-r600 k8
Nei, derfor må man kjøpe på høsten og selge på våren. Dvs, sitte med 2 sykler noen måneder i vintersesongeneneRmiK wrote:Kan jo ikke gå flere måneder uten sykkel...

Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
ja er nok bra det, lønner seg sikkert å avskilte den man ikke bruker men
Men, det har jo mye og si om du har plass til 2 sykler da 

Vel, forsikringen er ikke på mer enn et par hundrelapper i vintermånedene, så why avskilte? Jeg tenkte en gang å gjøre dette, men da jeg fant ut at det å avskilte og ikke ha forsikring, ville jeg bare spare 2-300 kr... om den blir stjelt når man ikke har skilt/forsikring, så sitter man godt i det.bengtern wrote:ja er nok bra det, lønner seg sikkert å avskilte den man ikke bruker menMen, det har jo mye og si om du har plass til 2 sykler da
Mvh
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Man kan avskilte og ha kun brann/tyveriforsikring om vinteren. Billig forsikring i tilfelle det skjer noe.
åja da er det jo det sammeDeauville00 wrote:Vel, forsikringen er ikke på mer enn et par hundrelapper i vintermånedene, så why avskilte? Jeg tenkte en gang å gjøre dette, men da jeg fant ut at det å avskilte og ikke ha forsikring, ville jeg bare spare 2-300 kr... om den blir stjelt når man ikke har skilt/forsikring, så sitter man godt i det.

noen som vet om suzuki justerer injection (mapper på nytt) på 34hk ? har jævlig lyst på two brothers anlegg syk lyd :O men, har helst ikke lyst å kjøpe powercommander (dyrt). Vet at de gjør det på fulleffekts sykler, i såfall hvis de ikke gjør det på 34hk og jeg kjøper 2010mod skal jeg før jeg kjøper bli enige om ett eller annet så de kan justere den