Hahaha, syns jeg hører deg over flisene på flyplassen Blir sikkert ikke noe særlig klamt å gå i heller For ikke å snakke om episoden som vil utspille seg når du må av med skoa gjennom sikkerhetssjekken
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Faktisk null knirk og jævla kjappe av og på disse, tro det eller ei. To sånne gummireimer, ikkeno spenner og drit. Mye kjappere enn racing bootsa. Men .. Ikke direkte herlig å gå med da
Men må nok av for inspeksjon. Tenker det blir rødt
Jeg kjørte en gang sykkel med en kompis nede på karmøy. En ubesudlet stjerne ved navn Frank Vea Han viste oss en plass som bare ble kalt "bana" Et helt magisk stykke vei ned i haugesund/karmøy traktene. Er det noen av dere som kanskje vet hvor vi var? Jeg husker det ikke igjen
Husker bare det var i nærheten av den shell stasjonen i "krysset"
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Mulig... Skal studere litt google maps også noen gamle bilder jeg har
Tob wrote:Ja, bra fyr, sant? Vi bør prøve på en fellesdate en gang
Det må vi få til ja!
LordShaft wrote:Jeg kjørte en gang sykkel med en kompis nede på karmøy. En ubesudlet stjerne ved navn Frank Vea Han viste oss en plass som bare ble kalt "bana" Et helt magisk stykke vei ned i haugesund/karmøy traktene. Er det noen av dere som kanskje vet hvor vi var? Jeg husker det ikke igjen
Husker bare det var i nærheten av den shell stasjonen i "krysset"
Dette må nesten være sundvegen / kvalavågvegen som Tob sier. Frank Vea? Kjenner han igjen på bilder, vet du om han jobber for Westcon Power & Automation? Var utplassert der for noen år siden og tror kanskje det er der jeg har han ifra.
Litt usikker på hvor han jobber nå, men det høres ikke helt usannsynlig ut nei! Artig liten skrue
Han var ganske aktiv her inne for veldig mange år siden
Skal definitivt ta en telefon til denne skrotten å dobbeltsjekke om det er disse veiene vi snakker om. Takk for tips
För det er nu det börjar! 35 timer fra avreise. Fire timer bil, 20 mil og ei bot etter landing er jeg ankommet første stopp i Madagascar! Dette blir bra!