mil0 wrote:Kjøpte en ipod 4gb på komplett for en god stund siden, i går gikk den av pga batteriet var tomt. kom hjem, satt den på lading, så den slo seg på når ladingen begynte, (den mottok altså da strømmen).
Så skulle jeg oppdatere ipoden etter å ha lagt inn det nye albumet til dimmu på itunes, men da ville den ikke motta signaler, ikke ville den på heller, satt den på den vanlige laderen en gang til, men heller ikke da sjedde det noe..
Sende den inn til komplett eller ipod.com?
IKKE KJØP ipod..
Hvis du er en av de brukerne som bor i min gate, skal du være glad for at du kjøpte apple. bare send den inn. Forøvrig er det apple den skal sendes til hvis du har kjøpt den over nettet.
Ja batterikapasiteten er ikke på topp. Klarer max en dag med min (ca. 8 timer). Og jeg hadde problemer med min jeg og (men hvis vi skal være ærlige tåler ikke andre mp3 spillere den bruken jeg ga iPoden min).
Men det kan hende at batterikapasiteten har økt betraktelig siden jeg kjøpte min, du får ikke den modellen lenger engang.
Kjøpte batterilader på Clas Gjøran idag til 599 spenn. Fulgte med 4 batterier even. Saken er at den lader opp disse IC3 batteriene på 15 minutter Kjøpte meg 4 ekstra batterier til 249 i samme slengen jeg, så slipper jeg å kjøpe batterier på en stund hvertfall Saken er at jeg trenger 4 batterier til tastaturet jeg har, to til medipaden og 2 til musen = 8 bætterier.
Armed to the teeth