Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Jepp, det er gøy å se forskjellen fra grunnmur til bortimot ferdigstilt garasje utvendig!tshansen wrote:Artig å bla gjennom tråden igjenStilig å se hvordan det er gått fra ingen ting til ferdig garasje... godt jobbet
Teoretiker?? [emoji848]Palma wrote:Slett ikke verst for en teoretiker det der Trond [emoji23][emoji23]
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Det kommer til å være godt med fallkvase wrote:Pass på å få et lite fall på gulvet mot portene ca 3-4 mm pr meter -Kjekt når du skal spyle reint gulvet
Flisene er ikke glatte lik sånne en normalt har på et bad. De er litt ru i overflaten slik at en får grep på flisene. De er heller ikke så ru at det er noe problem å vaske. Olje og sånt vaskes lett med en god såpe og skurekost [emoji106] Med fall mot port og varmepumpe er vann og fuktighet vekke relativt kjapt etter vasking eller parkering av våt bil/MC.tshansen wrote:Dette ser meget bra utKjekt å få fliser på gulvet, men hvordan blir det når du får vaskestoff? oljer osv på? Blir det ikke jævlig glatt?
Da har du mesteparten av jobben igjenTrondgv wrote:Fuging og vasking gjenstår [emoji106]
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Heldigvis ikke jeg som legger flisene. Jeg hadde tenkt å gjøre det selv, men når store deler av gulvet måtte slipes lot jeg noen andre ta seg av jobben. Ser ut som at jeg har kjøpt for mye fliser, men restene kan jeg nok få bruk for en annen plass.inunf wrote:Da har du mesteparten av jobben igjenTrondgv wrote:Fuging og vasking gjenstår [emoji106]
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk![]()
Ser veldig fint ut så langt!