Ja, jeg kom med dokumentasjon fra USA, det er greit nok, jeg skulle ønske jeg også hadde dokumentasjon fra norge. Men det hndrer ikke at mine meningsmotstandere ikke hadde et fnugg av dokumentasjon og kun baserte seg på synsing. Dikumentasjon fra et annet vestlig land er ikke ideelt, men det sier langt mer enn synsing fra en tilfeldig forumdeltaker. De som påstår at det hjelper har dessuten bevisbyrden, det er egentlig ikke mulig å bevise at noe ikke finens, eller ikke hjelper. Når man da ikke har noe dokumentasjon for sin egen sak, så ser det rimlig merkelig ut å kritisere min adskillige mer grundige dokumentasjon.lassie wrote:He he, på han igjen![]()
Du kom ikke med noen dokumentasjon på at strengere straffer ikke ville hjelpe ved Norges lave straffer, men på USA sine fra før strenge straffer.
Men det synes jeg egentlig vi får la ligge her, det er OT og vi bør vel ikke få denne stråden stengt også.
Medic har et poeng, domstolene bruker ikke muligheten til å bruke de straffene de har til rådighet.
AtW